Maximum resolutie niet selecteerbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 07:22
Ls,

Ik heb mij een SamSung S27A850D gisteren binnen gekregen. Deze zou een resolutie moeten ondersteunen van 2560x1440. Nu heb ik heb al op 2 computers aangesloten via de duallink DVI. Maar op beide systemen kan ik maar een maximum resolutie kiezen van 1920x1080. Drivers geinstalleerd, nvidia drivers geupdated, maar povere beeldkwaliteit aan te lage resolutie!

Mijn laptop is een M6600 met NVidia Quadra 3000M met 2GB en Windows 7 64 bit
De andere is een HP workstation met Windows Server 8 64 bit

Wat ik ook doe in de scherm resolutie blijft de hoogst mogelijke keuze 1920x1080

rgds,

Dox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat klinkt toch heel erg als singlelink outputs. Weet je zeker dat die dingen een dual link output hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhhhh trekt je kaart het wel???..... Ik hoor iedereen over het 120hz probleempje bij samsung, maar hoeveel mensen hebben er kaarten die boven de 60 uitkomen ........mijn 670 zelden .....dan zal er een kaart naast moeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DVI Dual-Link kabel + DVI Dual-Link scherm zegt nog niet dat je een Dual-Link output hebt op je laptop / workstation

Hier:
http://content.dell.com/u...c-precision-graphics-card

Zie ik bij 3000M:

Max DVI output: 1920x1200 32-bit color

2560x1600 via optional DisplayPort to Dual-link DVI adapter

En dan wil ik er even aan toevoegen dat je voor Dual-Link een Active DP > DVI geval nodig hebt. Dat is geen ding van een tientje, maar eerder 4-9 tientjes.

En met deze regel:
De andere is een HP workstation met Windows Server 8 64 bit
Kan ik verder niks, we beschikken hier namelijk helaas niet over een glazen bol.

EDIT: @hierboven: :? 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 01:22 ]