Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een dual sim smartphone met een scherm van ongeveer 3,5".
Na enige tijd zoeken kom ik op een allview P2 uit.
Alleen zijn er weinig /geen ervaringen te vinden over deze telefoon.
Iemand hier ervaring met deze telefoon of merk.

Als één van jullie een ander alternatief heeft hoor ik dat ook graag.

Dit wordt mijn eerste smartphone, dus totaal geen ervaring ermee.

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
zelf heb ik geen enkele ervaring met dat merk specifiek, maar wel ervaring met goedkope onbekende merken. Als je zoiets koopt kan het positiever dan wel negatiever uitkomen dan je verwacht had... Ik zou dus om geen risico te lopen(150 euro) een ander toestel nemen van een wat bekender merk zodat je zeker weet dat je geen 150 euries weg gooit!

Dit is een smartphone waar ik persoonlijk ervaring mee heb:
pricewatch: Sony Ericsson Xperia Neo V MT11i Blauw

Een erg mooie smartphone van sony! Alles werkt lekker vloeiend door de geweldige software optimalisatie. je bent dan weliswaar net wat meer geld kwijt(50 euro extra) maar daar krijg je dan ook het driedubbele voor terug!

De allview die jij op het oog had is een dualsim telefoon, dat betekent dat er 2 simkaarten tegelijk in kunnen. Heb je hier bewust voor gekozen? of was dit gewoon een bijkomstigheid? Als je per se dualsim wil kun je het beste even naar de aldi gaan, daar verkopen ze prima dualsim telefoons voor spotprijzen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bewust voor een dual sim gekozen. Wil niet met 2 telefoons rondlopen. Kaartje van de werkgever gaat erin + een zelf afgesloten abonnement met internet.

De Aldi telefoon vind ik de ene te groot en de andere te klein.
Ik zoek dus een smartphone met dual sim en ongeveer 3,5 inch scherm.

De eerdergenoemde allview P2 voldoet hieraan en kan ik aankomen voor E140 incl 8GB sd kaart.
Ik kan hem eerst bezichtigen voordat ik hem koop, Maar vroeg mij af of hier iemand is met ervaring met deze phone.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Je kan ook kijken naar de pricewatch: Alcatel OT-918 Zwart

Goed toestel met een scherm van 3,7". Qua snelheid is die ook voldoende en hij heeft Android.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats je even naar het juiste forumdeel, Mobile Aankoopadviesforum.
Lees ook eerst even Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum, daar staat veel interessante info in :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw