Kleurdiepte naar tv met ATI HD 4850x2 klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 20:45

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
Hmm.. Ik ben bezig met mijn pc welke een ATI HD 4850x2 videokaart heeft aan mijn TV te koppelen via HDMI met een HDMI-DVI connector aan de PC kant.

Op het moment zit de pc al via DVI aan een Samsung SyncMaster XL230 en via VGA(met dvi-vga) aan een SyncMaster 2443nw gekoppeld.

Ik kreeg de TV, een Philips 32PFL7762d/12 onder geen mogelijkheid werkend op de 3e of 4e DVI port totdat ik via de Cataclysm Controlpannel CrossfireX uitzetten.

Nu heb ik het beeld aan, op 1080p draaien alleen ziet het er uit alsof deze maar met 16bit kleuren werkt? Ik heb dezelfde film aangezet op mijn playstation3 en op de PC. Beide zitten dus met HDMI gekoppeld aan de TV.

http://imgur.com/a/dg9pQ

Bovenste foto is Windows 7, Onderste foto is de PS3.

Ik krijg het niet voor elkaar om de kleuren goed te krijgen onder windows en kan wel wat hulp gebruiken op het moment.

Opsomming:
Kleuren via ati hd4850x2 naar TV met hdmi kloppen niet. Via PS3 wel.
Video driver versie: 12.4

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 22:08

Chakotay

Lick here to continue

Vast al geprobeerd, maar wat doet ie op een andere HDMI-poort? En ook al een ander HDMI->DVI-beestje geprobeerd?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• DaSt1986
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-07-2025
Andere HDMI cable al geprobeerd?

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 20:45

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
Bedankt voor de Ideeen. Het blijkt uiteindelijk een bug te zijn in mijn TV. Als ik de tv uit zet en dan aan zet. Blijven de kleuren goed, zolang ik maar niet van input vorm wissel. Doe ik dat wel, mag ik de TV weer uitzetten en aanzetten. Oh well.