Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
wat heb je ervoor nodig? een iPhone of een jailbreaked iPod of iPad met whatsapp..

hoe gaat het?

stap 1: Bel je moeder

stap 2: Vraag of ze je een paar euro wil geven

stap 3: Hoera, als het lukt!

voila je hebt een 10 jaar geldige whatsapp licentie ¨gekocht¨.

[ Voor 52% gewijzigd door janvanduschoten op 10-06-2012 22:08 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Nou leuk zeg. Waarom zou je niet gewoon een paar euro betalen voor iets wat voor de meesten een primaire levensbehoefte ongeveer is geworden?

Daarnaast heb ik zonder trucjes of wat dan ook nog nooit hoeven betalen voor whatsapp, doe op de een of andere manier al jaren met een trialversie (vaak een harde reset op je mobiel zal wel helpen denk ik).

Maar dit lijkt me niet de bedoeling dus hoeft hier ook niet besproken te worden.

Verwijderd

Topicstarter
naja truc, het is gewoon legaal... aangezien whatsapp kopen en dan je itunes inlogcode delen met je echtgenote om niet 2x voor hetzelfde te hoeven betalen ook kan, moet dit ook kunnen. Er is immers voor de whatsapp op de iPhone ook betaald.

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:32

Minkie

Groazers Unite.

Bak een taart en vier het.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof niet dat ik iemand verplicht heb om het te doen.. Mocht dat zo opgevat zijn, mijn excuses ;)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit soort handleidingen hebben we liever niet op GoT, vandaar dat hier een slot op gaat.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.