RAM in laptop uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Ik heb een Toshiba L500 1zp notebook met een i3 330m en 4GB DDR3 RAM geheugen (2x 2gb dus) van 1066mhz, mijn notebook ondersteunt volgens de site van Toshiba maximaal 8gb ddr3 1066mhz ram, dus wil ik graag upgraden.

Omdat ik vaak op mijn laptop veel dingen tegelijk doe die veel RAM vragen (denk aan virtualbox of foto bewerking) heb ik extra RAM nodig, 4Gb blijkt vaak te weinig en omdat de prijzen zo laag zijn kan het absoluut geen kwaad.

Maar ik ben al paar verschillende merken tegengekomen dus vraag ik jullie om raad welke RAM geheugen van welk merk ik het beste kan nemen, ik heb namelijk de volgende gevonden:

Crosair 8GB setje

Icidu 8GB setje

G-Skill 8GB setje

Welke kan ik eigenlijk het beste nemen dan?? Nu heb ik 4Gb van samsung erin zitten maar van de bovengenoemde merken weet ik eigenlijk niet veel, dus wil ik geen miskoop maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:08
stuurt allemaal door naar de homepage van mycom, kan dus niet zien welke latjes je bedoelt ;) maar persoonlijk erg tevreden over mijn Corsair en G.Skill setjes (geen laptop geheugen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:08
ken icidu persoonlijk niet maar het corsair en g.skill setje zijn allebij wel goed ;) dus gewoon maar bestellen die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ok zal ik doen maar waarom staat bij de g-skill en de icudu 1.5v en bij corsair 1.6v? dat maakt toch niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:13
DDR3 chips zijn normaal 1,5V of 1,65V. 1,6V heb ik nog nooit gezien.
Ik heb het even nagekeken, de site van Mycom gaat hier fout.
Als je kijkt op google voor CM3X8GSDKIT1066, dan zie je dat deze ook 1,5V is.
Neem dus gerust de Corsair, die is nog het goedkoopste van de 3 (en van de rest van de pricewatch).

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ok, hartstikke bedankt voor jullie hulp, ik ben je heel dankbaar ervoor en ik ga voor Corsair.
Cheers :D
Pagina: 1