Ik snap niet wat je denkt aan te tonen met deze afbeeldingen. Het is nogal een verschil of de percentages die hierachter zouden staan 50%, 48%, 1%, 0.01%, 0.001%, 0.001%, 0.001%, 0.001%, 0.001%, 0.001% of iets als 20%, 20%, 10%, 10%, 10%, 10%, 10%, 5%, 4%, 1% resp. zijn. Het is een Top 10 maar het zegt letterlijk 0 komma nada over de verhoudingen omdat je steeds de percentages eraf knipt. En dan nog is het maar zeer de vraag hoe representatief jouw site (lees: jouw meting) is. Het posten van deze screenshots is dus ook totaal zinloos.
En dat staat nog allemaal los van 't feit dat, wanneer mogelijk, je gewoon altijd een reflow wil voorkomen al is 't maar omdat 't
best-practice is of vanwege de eerder beschreven "verspringende pagina's". Gebruikers ervaren dat als storend (en op tragere verbindingen is dat nog veel evidenter) en als het voorkomen kan worden door gewoon een width/height te specificeren: why not
Dit artikel, dat notabene dezelfde titel heeft als dit topic, is een leuk startpunt.
Hier is 't al wat breder (niet alleen client/browser specifiek meer) en dan kunnen er nog boeken vol geschreven worden over allerlei zaken die je kunt toepassen om de gebruikerservaring optima(a)l(er) te maken die in deze gelinkte pagina's nog niet eens beschreven worden.
[
Voor 63% gewijzigd door
RobIII op 16-06-2012 14:31
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij