Toon posts:

Handelen via Ebay

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje

Ik wil misschien een beetje gaan handelen door dingen te kopen voor een leuk prijsje op ebay of martktplaats, al dan niet defect en het dan weer doorverkopen ebay met winst.

Alleen.. Waarop kan je nou goed winst maken?
I"k heb via een tip van een mede tweaker een paar htc flyers verkocht op ebay.com en die lopen tot mijn verbazing, wel goed.

Zijn er ook andere producten die je in nederland goedkoop kan krijgen en dan via ebay doorverkopen met winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-10 12:55
Sorry dat ik het zeg, maar moet je daar niet zelf even achter komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:31

dodo79

witte dikke tonnie

en als mensen dat zouden weten.....
waarom zouden ze jou dat vertellen, terwijl ze dan zelf ook die winst kunnen opstrijken??

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Door ervaring op te doen met de producten, zodat je weet wat iets waard is, wat z''n waarde blijft behouden en als je defecte dingen wilt kopen gaat het grotendeels afhangen van jouw kennis om dingen te fixen, of in te schatten wat zoiets nog waard is als het stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is er niet een lijst ofzoo waar de producten opstaan waarmee je veel winst kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Nee want dan zou iedereen dat gebruiken en je dus door competitie geen winst meer kan maken.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:47
Ja, die lijst heb ik!

Nee, helaas kan ik hem niet aan je geven.

Nogal wiedes natuurlijk, doet iedereen dat dan valt er weinig te verdienen(nee ik heb geen lijst).

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34

MsG

Forumzwerver

Je moet gewoon kijken of je bepaalde dingen makkelijk onder de marktprijzen kan krijgen. Welke producten fluctueren enorm in prijs waarbij men ook gemakkelijk de bovenprijzen wil neerleggen?

Ik heb wel vaak netbookjes gekocht en verkocht, daar zaten per netboekje ook altijd wel leuke winsten op.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je al leest, zul je (wegens too obvious reasons) niet gaan vinden. Ik voorzie een stortvloed aan reacties soortgelijk aan reacties die al in het topic staan. Preventief slotje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.