Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
draag jou steentje bij aan de veiligheid van 12 miljoen Nederlanders!

wist jij dat het bestaan van meer dan 60% van Nederland afhangt van de aanwezigheid van dijken?
Wist jij dat de veiligheid van meer dan 12 miljoen nederlandse inwoners afhangt van de aanwezigheid van dijken?

Wij zijn op zoek naar jouw opinie en standpunt aangaande water veiligheid in Nederland. Werk geheel anoniem en in minder dan 5 minuten mee aan de onderstaande enquete en help daarmee de water veiligheid in Nederland te verbeteren! *knip*, het gaat tenslotte direct om de veiligheid van jou en 12 miljoen andere Nederlanders!

- Nederland leeft met water -

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 10-06-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beste opiniepeiling,

Welkom op Tweakers.net :) . Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, en daarom sluit ik je topic.

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Je krijgt nog een PushMessage van me met meer uitleg, voor als je toestemming wilt aanvragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.