Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een tablet, ik vind Android een hartstikke fijn OS maar ik heb liever geen Android tablet.
Ik ben op zoek naar een tablet die echt gewoon een volledige linux-distributie kan draaien a la Debian/Ubuntu/Arch. Maar in de pricewatch staan er niet al teveel (en dan zoek ik op tablets met Windows als OS).
Sommige tablets met een ARM SOC kunnen gewoon een degelijke linux-distributie draaien maar ik kan er bijna geen vinden daar ik niet echt weet waar ik op moet zoeken. Als ik op 'linux tablet' zoek vind ik bijna alleen maar android tablets :P

Welke is een redelijk recent uitgekomen tablet die wel een volledige linux-distributie kan draaien?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:22

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

http://tweakers.net/price...kyYwjFLpfpVsn2XaoVdOu6fgE

Anders zoeken misschien. Ik zocht op de processors en dan vind je nog wel een stapeltje. Ja ze zijn veel duurder dan de gemiddelde normale Android tabletjes.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
dat is zeker iets duurder, en hoe zit het met ARM tablets waar een volwaardige linux distributie op kan? is daar ergens een lijst van?