Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

voeding gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

• Pantostie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-08 20:04
Beste mensen, ik heb een nieuwe voeding gekocht, een 750watt chieftec. Hele handel in elkaar geschroefd, kabels aangesloten, druk op aan en... niks. Alles los gehaald kabel voor kabel getest nog niks. Oude voeding geprobeert en gelijk slaat alles aan. Heb de nieuwe voeding getest door het verbinden van groene en zwarte kabeltje en dan gaat de fan wel aan. Iemand een idee wat probleem kan zijn voordat ik weer alles uit de kast ga schroeven.

Specs.
Gigabyte z68x ud3hb3 mobo
Intel i5 2500k
4 gig 1333 geheugen
Msi 560ti hawk
3 harde schijven

Thnx

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Gewoon alles stap voor stap nakijken. Als je de voeding buiten ook niet aan krijgt met doorverbinden van de groene draad op de ATX connector kun je je voeding gaan ruilen.

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11 17:00
Bartjezz schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:01:
Gewoon alles stap voor stap nakijken. Als je de voeding buiten ook niet aan krijgt met doorverbinden van de groene draad op de ATX connector kun je je voeding gaan ruilen.
Pantostie schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:42:
Heb de nieuwe voeding getest door het verbinden van groene en zwarte kabeltje en dan gaat de fan wel aan.
De voeding gaat dus waarschijnlijk dus wel aan.
Controlleer of op de power oke pin 5volt staat.
Als dit er niet is is de psu niet in orde.
Ik zou persoonlijk de voeding omruilen omdat ie waarschijnlijk of niet in orde is of incompatible met je MB is.