Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke switches heeft mijn BTC 7931

Pagina: 1
Acties:

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Kan iemand mij vertellen welke type switches er in mijn BTC 7931 (FCC: E5XKBP10410U) toetsenbord zitten?
Ik wil graag overstappen op een mechanisch toetsenbord, maar om te besluiten welke switches ik wil, zou ik graag even willen weten hoe het verschilt met wat ik nu heb.

Plaatje:
Ja, ik moet het nodig schoonmaken ;)

In eerste instantie zou ik zeggen dat het een Rubber dome switch is (het lijkt een standaard toetsenboard, maar het uiterlijk komt niet overeen met de plaatjes op de site hierboven en de beschrijving hiervan klopt niet helemaal met wat ik voel. De beste beschrijving die in de buurt komt is de Cherry MX Clear Switch op die pagina

[ Voor 54% gewijzigd door rickiii op 10-06-2012 14:55 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Dat is volgens mij gewoon een heel erg standaard type toetsenbord? Kan zo snel via google niets duidelijk vinden... maar als het zo is... geen mechanisme :) De meeste eenvoudige bordjes is puur rubber met een contactje wat je indrukt tegen de printplaat aan en wat door de elasticiteit van het rubber weer terug springt. Daar zit verder geen veer of mechanisme tussen...

Maar goed, dat zeg ik op de gok omdat ik geen duidelijke info kan vinden over het toetsenbord... wie weet is het toch een wat ander type. Misschien dat je zelf ergens wat duidelijk info weet?

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
MicGlou schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:47:
Dat is volgens mij gewoon een heel erg standaard type toetsenbord? Kan zo snel via google niets duidelijk vinden... maar als het zo is... geen mechanisme :) De meeste eenvoudige bordjes is puur rubber met een contactje wat je indrukt tegen de printplaat aan en wat door de elasticiteit van het rubber weer terug springt. Daar zit verder geen veer of mechanisme tussen...

Maar goed, dat zeg ik op de gok omdat ik geen duidelijke info kan vinden over het toetsenbord... wie weet is het toch een wat ander type. Misschien dat je zelf ergens wat duidelijk info weet?
Ik heb het toetsenbord 14 jaar geleden gekocht, maar ik heb er nooit datasheets bij gekregen, dus ik moet het echt hebben van de keyboard guru's in de community _/-\o_

Hierbij nog een plaatje van het geheel:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FpcWY.jpg

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg