battle.net authenticator met nieuwe telefoon.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik heb een authenticator aan mijn battle.net account gekoppeld zitten. Dit via de mobiele telefoon. Maar nu heb ik mijn vorige mobiel verkocht en natuurlijk leeggegooit zonder erbij na te denken. Hoe krijg je dat in godsnaam weer werkend...

Ik heb nu namelijk op mijn nieuwe telefoon ook een authenticator gezet, maar die kan ik onmogelijk aan mijn account koppelen. Ik ben natuurlijk vergeten de restore code op te schrijven.... En om een ticket via de support van battle.net te kunnen maken moet je eerst inloggen, en via de telefoon wordt ik er gewoon uitgeknikkert omdat de wachtlijst vol zit.

Wie helpt mij met wat te doen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Linkje

Dit dus gewoon even doen

[ Voor 20% gewijzigd door bobsquad op 10-06-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Nu online
Daarvoor moet je dus inloggen op battle.net, en dat kan zonder authenticator dus niet.... Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Als je even verder had gekeken morgen even naar 0800 0202164 bellen is Battle.net support

Edit: kan blijkbaar vandaag ook.

[ Voor 16% gewijzigd door bobsquad op 10-06-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Nu online
Dat kan vandaag ook, maar de wachtlijst was vol. dus ik werd er zonder pardon uitgegooit. Meerdere keren al geprobeert vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Anders eventueel via Skype proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 09:38

Zeror

Ik Henk 'm!

Hier: http://eu.battle.net/supp...enticator-troubleshooting

Hier staat wel iets over het restoren van een verloren authenticator:
Mobile Authenticator Restore Feature

Customers who lost their phone or accidentally deleted their mobile authenticator before removing it from their Battle.net Account now have a self-service fix without needing to call Blizzard Customer Support.
Here are a few reasons you might need to use this feature:

-You get a new phone
-Your current phone loses its information
-Your phone requires a factory reset
-You lose your backup as saved in your device management program (iTunes, etc.)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Nu online
Klopt, maar dan gaan ze er vanuit dat je je restore code bij de hand hebt. En die heb ik dus niet opgeschreven (slim he)...

edit; ik heb trouwens ook geen skype... ben dr net doorgekomen, en de verwachtte wachttijd is minimaal 21 minuten... Ondertussen ligt de telefoon op speaker naast me, en hoop dat ik er zo wel uit kan komen....

[ Voor 46% gewijzigd door TFDev op 10-06-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Je kan ook dit doen als je zo uiteindelijk nog niet te pakken krijgt:

https://eu.battle.net/acc...remove-authenticator.html

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 10-06-2012 14:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Nu online
Zeror schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:43:
Je kan ook dit doen als je zo uiteindelijk nog niet te pakken krijgt:

https://eu.battle.net/acc...remove-authenticator.html
Daar zat ik ookal aan te denken, maar dan ben ik waarschijnlijk weer x dagen verder...

Ik wacht het wel even af in de wachtlijst, die nogsteeds rustig doorjengelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wel vreemd; ik heb poosje terug mijn telefoon een factory reset gegeven en kon zonder pardon de Mobile Authenticator gewoon opnieuw koppelen aan mijn account? Sindsdien heb ik overigens wel een back-up van de Mobile Authenticator in Titanium Backup. :) Als je een Android telefoon hebt is dat dus zeker het overwegen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Blizzard heeft zelf ook nog een extra service om account login problemen op te lossen. Deze moet je alleen wel apart inschakelen in je B.net profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Nu online
Ik ben eindelijk geholpen, en moest inderdaad via de link van Zeror een foto van mijn id opsturen. Dan zou de medewerker er persoonlijk binnen 10 , max 15 min naar kijken en de boel klaar maken. Dat is dan wel weer netjes!
Pagina: 1