Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

11,6" gezocht

Pagina: 1
Acties:

• lectori salutem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-11 14:56
Dag tweakers! Ik ben op zoek naar een kleine laptop(netbook), na wat proberen lijkt 11,6" voor mij de beste compromis te zijn tussen draagbaarheid en 'usability'. Prijs onder de ca 700 euro (inclusief ssd). Rond de 500 zou helemaal mooi zijn!

Eventueel kan ik wachten met de aankoop tot half augustus, maar zeker niet later ivm stage in een afrikaans land. Liefst koop ik hem nu al want ik zit nu helemaal zonder en hij komt van pas bij de studie (en daarbuiten).

Eisen:
  • stevig
  • goede accu
  • mat scherm
  • goed keyboard om veel mee te typen
  • SSD of mogelijkheid om deze makkelijk in te bouwen
  • goed verschillende taken tegelijk kunnen uitvoeren (youtube, winamp, word, pdf-viewer en powerpoint bijv)
Het liefst:
  • geen chiclet keyboard (ik vind dat daar vaak te veel ruimte tussen de toetsen zit)
  • goed trackpad
  • leuke aansluitingen; hdmi & usb3
  • goede kijkhoeken scherm
Wat vind ik onbelangrijk:
  • uiterlijk
  • game-capaciteit (hoewel het leuk zou zijn als hij klassiekers zoals Red Alert 2 trekt)
  • hipheid van het merk
  • HD
  • dvd speler
  • office paket
Hebben jullie tips? Kan ik beter wachten? Nu zit ik in de richting van de Lenovo Thinkpad X121e (NWN79MH) te zoeken, maar vind die aan de dure kant omdat ik er een ssd bij moet kopen (zeker in vergelijking met oudere types - ook omdat hier geen cashback optie bij zit). .

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 20:42
Ikzelf heb de x121e met 8gb (erbij geplaatst) en SSD samsung 128gb (99 euro). Bevalt me uitermate goed.
440 + 20 + 99 = 559 euro

• lectori salutem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-11 14:56
Bedankt voor je reactie. Helaas kom je nu uit op het nieuwe type, welke snel 650 E. kost. (pricewatch)

Een dergelijke oplossing is wel heel mooi, ik kijk nog even verder of ik ook zoiets kan regelen.