Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers,

Als nieuwkomer op dit forum en absolute nitwit op gebied van smartphones - net mijn eerste gekocht - graag jullie hulp.

Het schijnt handig te zijn om je dropbox-account ook op de HTC One V te activeren, maar zodra ik dat probeer krijg ik alleen een blauw scherm met daarop de in te vullen gegevens. Echter, geen toetsenbord dat vanzelf oppopt, zoals bij andere applicaties. Géén idee hoe ik verder moet.

Trouwens, het lukt me evenmin om mijn ziggo-mailaccount aan te maken. Ik krijg geen authorisatie. Weet zeker dat ik de gegevens juist heb ingevuld: POP, pop.ziggo.nl, gebruikersnaam (twee versies geprobeerd: oorspronkelijk en later veranderde) en wachtwoord (dat ik speciaal nog heb veranderd om zeker te zijn), poort 110.
Vind dit probleem minder belangrijk, want ik red me ook via gmail, maar het irriteert wel. En gmail is niet mijn meest gebruikte account en daarom minder aantrekkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Het eerste probleem heb ik inmiddels opgelost. Gebleken is dat het toetsenbord pas oppopt op het moment dat je de cursor (i.c. je vinger) in (op) het lege vakje plaatst...

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Voor je ziggo mail; je bent wel verbonden via wifi? En wel via een ziggo verbinding?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:04:
Trouwens, het lukt me evenmin om mijn ziggo-mailaccount aan te maken. Ik krijg geen authorisatie. Weet zeker dat ik de gegevens juist heb ingevuld: POP, pop.ziggo.nl, gebruikersnaam (twee versies geprobeerd: oorspronkelijk en later veranderde) en wachtwoord (dat ik speciaal nog heb veranderd om zeker te zijn), poort 110.
Vind dit probleem minder belangrijk, want ik red me ook via gmail, maar het irriteert wel. En gmail is niet mijn meest gebruikte account en daarom minder aantrekkelijk.
Dat ligt aan het programma zelf en niet aan je phone. Stuur hen een mailtje?

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter