[iTunes store] Belgisch - Nederlands Bookstore

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Een typisch Belgisch probleem, dit land heeft 2 talen, en dat geeft soms wat moeilijkheden, dit topic is echter niet op zoek naar de laatste walen of Belgenmop...

Ik vertrek straks op reis en wil wat reisinfo meepakken. Lonely Planet heeft door de band genomen goede reisgidsen en bied deze ook aan in de bookstore. Handig voor iPad en iPhone dus..

Mijn iTunes account is ingesteld op België, als gevolg daarvan zie ik enkel de Franse versie van de boeken die ik zoek, ik wil echter de Engelse vertaling kopen, want mn Engels is toch net iets beter dan mn Frans. Ik kan deze echter niet kopen. want ze worden me niet getoond.

Schakel ik over naar de Nederlandse store dan kan ik wel de Engelse versie kopen, maar dan moet ik me registreren met een adres in Nederland, en laat dat nu net niet zo handig zijn, mijn CC is nl Belgisch. Bovendien heb ik echt geen zin in x itunes accounts, straks kan ik ook nog een US account aanmaken, of een UK account.

Is er ergens een instelling of is het echt zo dat je in de Belgische store enkel de Franse versie kan kopen?

Tnx

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28

talin

ES-MA

- een Nederlands account aanmaken
- iTunes tegoed kaart kopen
- tegoed activeren op Nederlands account
- Engelse versie kopen

klaar.

als er updates zijn en je doet update alles zal deze bij de apps die je op een ander account hebt staan gewoon vragen om een wachtwoord horend bij dat account.

ik heb dit zelf ook, apps van verschillende accounts.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!