Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Volgens mij maakt je spelcomputer geen gebruik van het tv signaal. Dus als je via dat medium ook haperingen hebt, dan lijkt het me niet te liggen aan je tv signaal.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Lijkt alsof je TV frames skipped. Loop de refreshrates eens na of zet alle beeldverwerkende/verbeterende opties uit die in de TV zitten.
Net even een Blueray in de PS3 gestopt; zelfde korte haperingetjes zo nu en dan.
Mijn vrouw ziet het niet, maar ik heb (denk ik) een wat getrainder oog en mij valt het op.
Ik heb deze vrijdag gekocht. Het eerste exemplaar had een wijkende rand, deze sloot niet aan en er zaten krasjes op. Omgeruild voor een die er goed uitziet, en dan heb ik dit!
Vanmiddag toch maar terug en dan maar een wat duurder model meenemen.
Zat td denken aan de 40PFL8606/h12.
Meer Hz, snellere responstijd, 3D en Ambilight.
Goede keuze?
Bij mijn huidige toestel, de 37PFL4007 dus, zie ik ook tijdens gamen een niet zo'n fraaie beeldopbouw. Met name bij GT5, snelle actie op circuit, loopt het beeld niet geheel vloeiend.
Mijn vrouw ziet het niet, maar ik heb (denk ik) een wat getrainder oog en mij valt het op.
Ik heb deze vrijdag gekocht. Het eerste exemplaar had een wijkende rand, deze sloot niet aan en er zaten krasjes op. Omgeruild voor een die er goed uitziet, en dan heb ik dit!
Vanmiddag toch maar terug en dan maar een wat duurder model meenemen.
Zat td denken aan de 40PFL8606/h12.
Meer Hz, snellere responstijd, 3D en Ambilight.
Goede keuze?
Bij mijn huidige toestel, de 37PFL4007 dus, zie ik ook tijdens gamen een niet zo'n fraaie beeldopbouw. Met name bij GT5, snelle actie op circuit, loopt het beeld niet geheel vloeiend.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200