Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is het via een app mogelijk om games van mijn xperia play te streamen naar mijn pc?
Ik kan al wel andere media zoals video/foto op mijn tv bekijken maar ik zoek eigenlijk een app waarmee ik ook de games op mijn smart tv kan spelen, bestaat er een app voor?

Groet Simon

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lijkt mij stug, misschien met een datakabel ertussen en een compatibele TV.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou niet weten hoezo het niet zou kunnen werken via dlna?Ik bedoel als ik videos kan streamen naar mijn smart tv dan lijkt het mij dat ik op deze manier ook games kan bekijken?

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een videootje is nog wel effe wat anders dan een game he?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb hier natuurlijk niet zo heel veel verstand van maar ik bedoel mijn xperia play doet het rekenwerk voor die game toch?Het enige wat die app dan nog moet doen is er voor zorgen dat ik een bewegend beeld(in mijn ogen is een video ook een bewegend beeld)streamen/clonen naar mijn tv

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:08
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:51:
Ja ik heb hier natuurlijk niet zo heel veel verstand van maar ik bedoel mijn xperia play doet het rekenwerk voor die game toch?Het enige wat die app dan nog moet doen is er voor zorgen dat ik een bewegend beeld(in mijn ogen is een video ook een bewegend beeld)streamen/clonen naar mijn tv
Het versturen van die beelden zonder noemenswaardige vertraging kost echter ook behoorlijk wat rekenkracht... en XPERIA PLAY is al niet bepaald een krachtige smartphone... Enige goede optie is een HDMI-kabel denk ik...

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:50
Hier heb je de applicatie Kainy voor:

http://www.kainy.com/

Edit:

Ik heb TS te vlug gelezen, dit is streamen van PC naar Xperia Play zodat je bijv. GTA IV kan spelen op de telefoon.

Andersom is alleen mogelijk met een HDMI kabel.

[ Voor 62% gewijzigd door ndonkersloot op 10-06-2012 14:56 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat is balen want de xperia play heeft geen HDMI aansluiting...Als dat indd een vertraging op gaat leveren heeft het weinig zin om zo een app te installeren...Als iemand toch een oplossing weet hoor ik het graag
Pagina: 1