Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inrichten nieuwe hifi/audio hoek

Pagina: 1
Acties:

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:55
Ik ga binnenkort een nieuw appartement betrekken en tot nu toe heb ik altijd alles beetje los gehad en ik ga nu toch alles nieuw kopen dus dan maar gelijk even goed over na denken.

Meeste heb ik wel op een rij maar audio kom ik niet echt uit. Ik wil gewoon een 2.0 opstelling met 2 fatsoenlijke speakers. Ik wil dus de audio van de tv via de speakers laten lopen maar ik wil ook bv muziek via van de NAS of spotify kunnen luisteren (liefst draadloos aangestuurd via mijn ipad) zonder mijn computer oid te hoeven opstarten.

Ik stream eigenlijk alles, zowel video als audio dus ik heb geen behoeften aan cd/dvd spelers en mocht ik die incidenteel toch nodig hebben dan heb ik altijd mijn laptop of computer nog.

Zoiets moet de opstelling worden.

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii135/crazyanz/opzet-2.jpg

Iemand advies voor een versterker/audio unit die voldoet aan mijn eisen?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:33

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

En in principe kan elke dlna receiver wat jij wil.

Wise enough to play the fool

• haakjesluiten
Aansturen via ipad verijst toch wat extra functionaliteiten, ik kom dan uit bij oplossingen van logitech en sonos maar daar zit ik dan weer niet op te wachten zeg maar.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 22:05
Crazyanz schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:19:
Aansturen via ipad verijst toch wat extra functionaliteiten, ik kom dan uit bij oplossingen van logitech en sonos maar daar zit ik dan weer niet op te wachten zeg maar.
Want je hebt liever een airplay?

• haakjesluiten
Nope, ik heb een android phone dus liever geen platform gebonden oplossingen want ik zie mezelf ook nog wel weer switchen naar wp8 oid.

Maar ik zie net dat ik met de verkeerde termen zocht.

Denon AVR 1612 lijkt me wel interessant die kost "slechts" €206 maar wat is bv het verschil met een Onkyo TX-NR414 van €379.

Beide hebben iOS en Android apps waarmee ze aan te sturen zijn dus dat zit goed. Maar ik neem aan dat het verschil zit in gebruikte onderdelen en dat heeft vast weer invloed op de geluidskwaliteit.

[ Voor 12% gewijzigd door haakjesluiten op 10-06-2012 00:07 ]