bpost - TAXIPOST

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op 5 juni 2012 heb ik wat gekocht op Amazon.de, ze zouden het naar mij verzenden op 6 juni 2012.
Na een ganse dag kijken op hun website of ze het wel verzonden hebben, zag ik 's avonds dat ze het pakketje hadden aangemeld.

Sindsdien kijk ik al 3 dagen lang via track & trace van de bpost of mijn pakketje in de buurt is.
Tot mijn grootte spijt, zie ik dat het nog steeds in Antwerpen is.

Heeft iemand nog gehad dat je bij de bpost zo lang moet wachten? Terwijl de verkoper het heeft gestuurd met een BPACK 24H PRO?

Ik vind 3 dagen toch wel lang voor een 24H Pro levering. :P

Pakketje 1:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wvw7g.jpg

Pakketje 2:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/epalb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bpost is gewoon bespottelijk, duurt soms 3 werkdagen om een aangetekende zending van belgië naar belgië te verzenden.

Enige wat je kan doen is wachten, en na ontvangst een klacht indienen.

Mijn zending ligt ook sinds vrijdagavond in Antwerpen, ben benieuwd hoe lang het duurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:02
Ik bestel regelmatig wat via Amazon.de. In 99% van de gevallen verloopt een bestelling als volgt:

Dag 0) Bestelling plaatsen
Dag 1) Bestelling verzonden
Dag 3) Bestelling komt toe in sorteercentra van bpost
Dag 4) Bestelling wordt aan huis bezorgd

Ik heb het natuurlijk over werkdagen. Als je iets op maandag bestelt, krijg je het dus vrijdag in je bus. Als je het op dinsdag besteld, krijg je het de maandag erop geleverd.

Geen supersonische snelheid, maar wel netjes voor de prijs.

Ter info: retourzenden gaat prima met een adres-etiket dat je zelf kan afprinten. Gewoon gaan afgeven in het postkantoor of postpunt. Duurt meestal ook een (werk)dag of vijf tegen dat het terug bij Amazon in Duitsland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:56
Ik heb 2x bij Coolblue besteld vorige/deze week en heb het iedere keer de volgende werkdag gekregen.

Het veranderde van plaats als het pakketje effectief in de toer was gestoken dat de personen rijden met de lokale wagens. Beter gezegd, als er opkwam dat het pakketje in Oudenaarde was (m'n stad) dan betekende dat dat ze er mee onderweg waren en binnen het uur had ik het binnen.

Merk wel op dat het nu weekend is wat dus betekend dat je het ten vroegste maandag kan binnen krijgen. Gezien de datum van aankomst in Antwerpen vermoed ik dat het Maandag in de lokale toer zal gestoken worden.