Hallo iedereen,
Ik zal maandag mijn pc bestellen en hem dan zaterdag over een week in elkaar zetten (in verband met toetsweek). Vandaar deze laatste check.
Ik weet dat ik hem al vaak heb laten checken, maar ik zit op het moment te dubben tussen een modulaire of normale voeding. Iemand die me hier in kan adviseren.
Wat ik nu heb:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Internetten, school (games: LoL, BF3, Diablo, Skryim e.d.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzendkosten rond de €1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Randapparatuur en software heb ik allemaal al, Monitor 24" Samsung Full HD monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)Graag een niet te lawaaige omdat ik mijn pc af en toe de hele nacht wil laten draaien en ik op dezelfde kamer slaap.
Bedankt!
Ik zal maandag mijn pc bestellen en hem dan zaterdag over een week in elkaar zetten (in verband met toetsweek). Vandaar deze laatste check.
Ik weet dat ik hem al vaak heb laten checken, maar ik zit op het moment te dubben tussen een modulaire of normale voeding. Iemand die me hier in kan adviseren.
Wat ik nu heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda ST2000DM001, 2TB | € 99,50 | € 99,50 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 14,45 | € 14,45 |
| 1 | Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 | € 86,10 | € 86,10 |
| 1 | ICIDU DVI-D Single Dual Monitorkabel, 2m | € 10,95 | € 10,95 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 31,55 | € 31,55 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5 | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Asrock Z77 Pro3 | € 90,60 | € 90,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 955,04 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Internetten, school (games: LoL, BF3, Diablo, Skryim e.d.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzendkosten rond de €1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Randapparatuur en software heb ik allemaal al, Monitor 24" Samsung Full HD monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)Graag een niet te lawaaige omdat ik mijn pc af en toe de hele nacht wil laten draaien en ik op dezelfde kamer slaap.
Bedankt!