Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Alleen de nieuwsbrief kan voor zover ik weet naar een ander adres gestuurd worden, alle andere mail gaat voor zover ik weet gewoon naar het emailadres in je profiel. Wat hier dan fout gaat mogen de devvers vertellen.
Of is je nieuwe mailadres toevallig een forwarder naar het oude adres?
Of is je nieuwe mailadres toevallig een forwarder naar het oude adres?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat is een bekende issue; de job die verantwoordelijk is voor het versturen van notificaties is een langlopend proces. Deze maakt echter gebruik van een manager met interne caching-behaviour voor het ophalen van gebruikers-data waardoor dit soms verouderde data kan zijn.
Hier is dus al een ticket voor; hopelijk wordt dit in 7.0 ook meegenomen
Intentionally left blank
Oké, ik vind het verder geen big issue, ik probeer alleen m'n mail beter te ordenen. Ik maak wel even een regel aancrisp schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:06:
Dat is een bekende issue; de job die verantwoordelijk is voor het versturen van notificaties is een langlopend proces. Deze maakt echter gebruik van een manager met interne caching-behaviour voor het ophalen van gebruikers-data waardoor dit soms verouderde data kan zijn.
Bedankt!
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.