Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06-2024
Hallo Tweakers.
Nadat ik op google had gezocht of mijn Galaxy S Plus .flac files kan afspelen was het antwoord ja, in de praktijk was dit aanzienelijk anders. :(
Als ik een .flac file wil afspelen staat er : MP3 Speler ondersteund dit type bestand niet. Is dit omdat ik iets nog niet heb geinstalleerd of open ik het verkeerd? :S
( Standaard Samsung firmware )

Mvg
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:20
ook al andere players geprobeerd (poweramp ed.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Ik heb WINAMP al wel geprobeerd die gaf een soortgelijke error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
poweramp geeft zelf aan dat ze flac ondersteunen, dus als ik jou was zou ik die even proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Ook PowerAmp geeft een error, ik vind het persoonlijk echt vreemd, ik heb het onderliggende stuk text direct van de Samsung site gekopieerd en daar staat op dat hij .FLAC zou moeten ondersteunen :S

Muziek en geluid
Muziekspeler (MP3 / AAC / AAC+ / eAAC+ / FLAC / WMA / WAV / AMR / OGG / MIDI)
64 polyfone beltonen
MP3-beltonen
DRM: OMA DRM 1.0 Volledig
3D-geluidstechnologie: Sound Alive
Muziekbibliotheek

Alvast bedankt voor de hulp.
Gr
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
welke software staat er op? want vanaf gingerbread (Android 2.3) word het standaard ondersteund, als je nog de oudere versie er op hebt staan kan het zijn dat het inderdaad niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Er staat bij = Firmwareversie : 2.3.6
En bij buildnummer : GINGERBREAD.XXKPU
Dus theoretisch zou dit moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
owh whups, vanaf 4.0 (ICS) standaard maar zou met 2.3.6 gewoon met PowerAmp moeten werken... hmm raar verhaal, heb je de mogelijkheid om een back-up te maken en de software een keer opnieuw te installeren? :)

de codec zit gewoon in PowerAMP, dus erg vreemd dat het niet werkt :/ je zou ook kunnen proberen een custom rom er op te zetten (CyanogenMod bijv.) de meeste bieden namelijk standaard ondersteuning voor FLAC (cyanogenmod al vanaf 3.9.3 zit nu op 7.2 officieel)

[ Voor 39% gewijzigd door Nilsepils op 09-06-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Mijn heele ROM opnieuw installeren? Ik denk niet dat mij dat gaat lukken, ik zal eens kijken hoe dat allemaal werkt. ( Hoe zit dat met garantie als ik een andere rom er op zet? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
ik zou allereerst eens proberen de originele rom opnieuw te installeren, want in principe moet dat gewoon werken... zo niet, kan je altijd nog proberen met en andere rom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Ik kreeg net te horen van een paar vrienden dat het ook de accu zwaar belast, en je het verschil niet hoort? En je het net zo goed kunt converten? Ik denk dat ik dat maar eens probeer bedankt voor al uw hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Dit topic kan dicht.
Pagina: 1