MBA 2011 : af en toe zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Een goeie maand geleden begon mijn scherm af en toe zwart te worden op de MBA.

Vanuit het niets wordt het scherm (tijdens het werken / surfen) gewoon zwart alsof het scherm in schermbeveiliging valt. Wanneer ik op een knop duw, springt het scherm terug aan alsof er niets gebeurt is en kan ik onmiddellijk verderwerken.

Naarmate de dagen vorderen komt dit probleem vaker voor. Vorige maand 1 keer per dag, ondertussen om de 2 uur toch wel eens...

Iemand een idee of ik per ongeluk een instelling gewijzigd heb? Heb al beetje gegoogled, maar geen pasklare verklaring / oplossing.

Binnenbrengen als garantiegeval mss? Heb nog tot 20 juli... Al zul je dan net weer zien dat de computer dat bij de herstellers niet gaat vertonen... :)

Terwijl ik dit typ merk ik trouwens ook op dat de achtergrondverlichting van het toetsenbord vanzelf uitvalt en dat ik het niet zelf terug kan activeren (harder of zachter zetten) via F5/F6...

[ Voor 11% gewijzigd door MTBS op 09-06-2012 08:24 ]

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Misschien nuttig om nog te testen is of dit gebeurd wanneer je op de batterij werkt of wanneer de MBA aan de stroom hangt (of allebei natuurlijk).

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Garantie heb je tot 20 juli 2013 :) dus dat is geen probleem. En wat je beschrijft is een hardwareprobleem, langsgaan dus. Even een paar dagen een logboek bijhouden van wanneer het voorkomt, dus tijd, plek, software etc.

[ Voor 56% gewijzigd door sebastius op 09-06-2012 09:16 ]