Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

allround systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

wil een nieuwe pc bouwen
gerbuik voor
- internet
- werk
- office
- downloaden
- films streamen (naar playstation)
- programmeren
- heel af en toe game mischien

heb vaak veel programmas tegelijk openstaan.

zat te denken aan:
intel core i5 3450 boxed
motherboard asrock h77-pro4/mvp ??
corsair vengeance 8 gb
crucial m4 128 gb ssd
seagate baracuda 2 tb
corsaIR BUILDER CX500V2
COOLERMASTER ELITE 311 PLUS
lg dvd writer

geen videokaart nodig met i5 3450? als het niet bevalt kan ik altijd nog een saphire 6850 erinstoppen later.

moederbord is mischien te veel? msi h61ma-e35 ondersteunt alleen deze processor niet met meegeleverde bios en bios upgraden wordt moeilijk hier.

Zou het in principe wel goedkoper willen hebben, maar dan moet ik een 2400 processor met msi moederbord nemen i guess, maar dan zeker wel een videokaart nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 06:24 ]

Verwijderd

Voor wat jij hier aan werk specificeert is een i5 wel al behoorlijke overkill. Voor alleen Office, internet en af en toe wat streamen (clientside neem ik aan?) kan je wellicht beter bij een AMD A8 of A6 o.i.d. gaan kijken. Dan heb je een wat krachtiger GPU en de CPU is voor die taken ook ruimschoots voldoende.

Dat lijkt me uiteindelijk als systeem wat gebalanceerder, voor de dingen die jij ermee wil :) Scheelt je zo weer een euro of honderd.

Verwijderd

Topicstarter
ja dacht ik ook ja, systeem als dit: zal ruim 100 euro goedkoper zijn, ook door kleinere kast enzo
- amd a8-3870k black edition
- corsair vengeance 8 gb
- asrock a75-pro 4-m
- corsair cx 430w
- seagate 2 tb baracuda
- dvd drive LG
- crucial m4 128 gb ssd