Toon posts:

Netwerk probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds een lange tijd heb ik altijd al problemen gehad als ik op mijn PC files download. Ik dacht altijd dat het aan mijn computer zelf lag, nu heb ik vandaag een splinter nieuwe PC en een andere pc dezelfde problemen. Bij winrar geeft hij bijvoorbeeld een CRC error, corrupt data etc.

Wat ik dacht was een soort netwerk virus, dat via het internet signaal naar binnen komt. Eventueel misschien een hardware deffect? Ik weet het niet, dus vraag ik het aan jullie. Alvast dank voor jullie hulp!

Mvg. Smurf

EDIT: Kreeg net een foutmelding toen ik de Nvidia driver erop probeerde te zetten, die ik op een andere PC (ander adres, en netwerk) zonder enig probleem heb kunnen installeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 00:55 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-02 20:16

Fiber

Beaches are for storming.

Begin eens hier...: Het algemeen beleid :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:36
Komen de bestanden die je uitpakt van de oude pc? Dan wel gekopieerd of heb je de oude HD overgezet naar de nieuwe PC als dataschijf?

Verwijderd

Topicstarter
EricJH schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:54:
Komen de bestanden die je uitpakt van de oude pc? Dan wel gekopieerd of heb je de oude HD overgezet naar de nieuwe PC als dataschijf?
Alles is splinter nieuw, heb alleen de Ethernet driver van een PC die een maand oud is via USB stick overgezet.

Sluit me PC direct op de modem aan, Nvidia driver succesvol, ik ga nog testen. Vermoeden gaan uit naar router malfunctie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 01:12 ]