Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoeken op vacatures

Pagina: 1
Acties:

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:33
Als ik op vacatures zoek zou het leuk zijn om ook te kunnen zoeken op salarisindicatie, en of er bijv. voor een bepaalde baan veel gereisd moet worden binnen .nl, en/of veel in europa/wereldwijd. Daarnaast zou het leuk kunnen zijn om op meerdere disciplines te kunnen zoeken (systeembeheer AND programmeren) (systeembeheer OR php).

Wellicht een idee?

Ik begrijp dat niet iedere werkgever een salarisindicatie wil opgeven, maar dat kan weer met een checkbox worden opgevangen als 'include alle vacatures zonder salarisindicatie'

EDIT: Nog een leuk usability dingetje. De pagina http://tweakers.net/jobs/zoeken was me in het geheel ontgaan. Misschien een idee om naast de knop 'zoeken' een link te plaatsen met een tekst als 'uitgebreid zoeken'?

[ Voor 17% gewijzigd door Freeaqingme op 09-06-2012 00:01 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Een erg goed idee :)

Het is iets dat al lang op mijn verlanglijstje staat, maar veel vacatures komen helaas zonder salarisindicatie. Een dergelijke functie valt en staat met toegang tot dergelijke informatie

Zoals je wellicht al had vernomen zijn we op de achtergrond bezig met een salariskompas. Dat wil ik op den duur gaan koppelen aan relevante vacatures. Ik zou het zelf erg tof vinden als je uiteindelijk met het kompas kan aangeven waar je momenteel staat en waar je naartoe wil groeien, en op basis daarvan krijg je dan vacatures. Dat zal natuurlijk naast de gebruikelijke zoekfunctie bestaan :)

Wat betreft de zoekfunctie zelf: met de nieuwe versie van Tweakers gaan we de algemene search flink aanpassen. In de initiële release zal daar tot mijn spijt Jobs nog niet in zitten, maar die wil ik zo snel mogelijk toevoegen (voor de goede orde: de search zal wel gewoon blijven werken zoals het nu werkt). Dan zouden we ook kunnen kijken of het mogelijk is om van het salaris een filter te maken

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:33
Klinkt goed!

Wel is het dan misschien een idee om het linkje "Zoek in 257 ict-vacatures op mbo, hbo en wo-niveau." naast de knop 'Zoeken' te plaatsen, en te veranderen in iets als 'geavanceerd zoeken'? Ik denk dat die link dan veel beter tot zijn recht komt, en dat het een vrij snelle fix kan zijn.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Dat zou inderdaad een quick fix zijn, maar alle capaciteit wil ik blijven houden op de nieuwe versie van Tweakers. Dat heeft op dit moment de allerhoogste prioriteit. Er zijn daarbij een hoop requests de afgelopen tijd geweest die redelijk klein zijn, die zou ik dan ook moeten laten uitvoeren. Alle quick fixes bij elkaar zou weer aardig wat capaciteit vragen :)