Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 19:59
Hallo

Mijn vader heeft zijn laptop opnieuw geïnstalleerd en iTunes nu ook

Maar hij wil nu al zijn muziek op zijn Iphone zetten, maar nu zegt iTunes dat hij dan alles moet wissen omdat de Iphone al met een andere iTunes Bibliotheek is gesynchroniseerd ,

Maar dan verliest hij dus al zijn Apps, Contacten etc...

Kan ik hier nog iets aan doen?

Mvg,

MprKooij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Beetje onhandige methode, maar sluit de iPhone aan op je computer, en maak handmatig een backup (rechtermuis op de iphone -> backup maken). Vervolgens kun je je iPhone wissen en handmatig weer restoren.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
tdw schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:35:
Beetje onhandige methode, maar sluit de iPhone aan op je computer, en maak handmatig een backup (rechtermuis op de iphone -> backup maken). Vervolgens kun je je iPhone wissen en handmatig weer restoren.
Maak voor de zekerheid wel een backup, daarna kun je in itunes rechts klikken op de iphone in het linker menu en kiezen voor apps overzetten dan kopieert itunes de apps weer naar je pc, als je dan zegt apps synchroniseren dan krijg je wel een melding dat alles op de iphone wordt gewist van de apps maar mijn ervaring is dat hij de apps opnieuw kopieert en de instellingen laat staan.

Ik geef geen garantie dat je niets kwijt raakt met deze methode.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.