I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zou er iemand naar deze wedstrijd gaan kijken?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik niet, voor spektakel moet je bij de andere wedstrijd zijn. Ik verwacht dat Frankrijk dit wel wint.
Holy shit wat een mooie goal van Zlatan.
Echt zonde dat de Zweden niet door zijn, want ze hebben echt wel een team met veel potentie.
Echt zonde dat de Zweden niet door zijn, want ze hebben echt wel een team met veel potentie.
[ Voor 25% gewijzigd door silmaril8 op 19-06-2012 21:59 ]
Lol, 2-0 voor Zweden 
Fransozen met een B-elftal op het veld of zo?
Fransozen met een B-elftal op het veld of zo?
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Zweden had pech, ze waren zeker niet slechter tegen Oekraine en Engeland, maar mooie goal inderdaad. Zo blijft Nederland de beste nulpunter in de EK-historiesilmaril8 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:58:
Holy shit wat een mooie goal van Zlatan.
Knappe wedstrijd van de Zweden. Ik heb een groot deel wel gezien en ze speelden best goed. Jammer dat ze naar huis moeten.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Was Zweden nu zo goed of Frankrijk zo slecht in deze wedstrijd?
Je zag wel dat Frankrijk er niet helemaal 100% vol ging. Die geloofden het volgens mij wel. Frankrijk had de 1ste grote kans van de wedstrijd (open goal kans), maar Isaksson hield de bal (op een Isaksson achtige manier) tegen. Daar staat tegenover dat Zweden naast de 2 goals ook nog een paar andere supergrote kansen had. Maar Zweden was ook gewoon erg goed. Goede passes en goede acties. Ze lieten ook heel veel inzet zien en iedereen (behalve Ibrahimovic natuurlijk
) ging bv ook mee terug bij balverlies. Was toch wel best leuke wedstrijd om te zien, ondanks dat je van te voren had verwacht dat dat niet zou zijn.
Zweden heeft een erg goede ploeg en zoals gambieter al zei, Zweden heeft gewoon erg pech gehad tegen Engeland en Oekraine. Tegen beide ploegen was (minstens) een gelijkspel terecht geweest.
Zweden heeft een erg goede ploeg en zoals gambieter al zei, Zweden heeft gewoon erg pech gehad tegen Engeland en Oekraine. Tegen beide ploegen was (minstens) een gelijkspel terecht geweest.
Volgens mij was Zlatan verantwoordelijk voor de twee goals tegen Oekranie. Bij de eerste paal liet hij Sjevtsjenko te vrij, maar dat kan nog gebeuren, en het was een geweldige kopbal natuurlijk. Bij die andere goal was Zweden in de aanval, maar omdat Zlatan net gescoord had stond ie uit zijn neus te vreten, medespeler kon de bal dus niet kwijt, en boem balverlies, goeie snelle aanval en wedstrijd verloren.
Ik heb natuurlijk geen idee wat de afspraken zijn in het Zweedse team, maar ik kan me voorstellen dat je als medespeler wel gek wordt van zo'n gozer in je team. Bij Barca kwam hij daar niet mee weg, Milan sluit beter aan bij zo'n ego als spits.
Maja, als je ballen er zo inschiet dan kan je natuurlijk wel voetballen, poe zeg. Vond trouwens die tweede goal ook lekker, dat zijn pas afvallende ballen, en die gast die scoorde schoot Zlatan bijna met bal en al tegen de touwen, en dat alleen al is een prestatie. Vond dat spandoek met Zlatan als de Hulk ook wel lachen, vooral ook omdat ik elke dag met mijn dochtertje de Hulk moet spelen
Anyhoes, Frankrijk gaat het ook niet worden denk ik zo, vond ze erg pover spelen.
Ik heb natuurlijk geen idee wat de afspraken zijn in het Zweedse team, maar ik kan me voorstellen dat je als medespeler wel gek wordt van zo'n gozer in je team. Bij Barca kwam hij daar niet mee weg, Milan sluit beter aan bij zo'n ego als spits.
Maja, als je ballen er zo inschiet dan kan je natuurlijk wel voetballen, poe zeg. Vond trouwens die tweede goal ook lekker, dat zijn pas afvallende ballen, en die gast die scoorde schoot Zlatan bijna met bal en al tegen de touwen, en dat alleen al is een prestatie. Vond dat spandoek met Zlatan als de Hulk ook wel lachen, vooral ook omdat ik elke dag met mijn dochtertje de Hulk moet spelen
Anyhoes, Frankrijk gaat het ook niet worden denk ik zo, vond ze erg pover spelen.
Frankrijk speelde maar matig, en Zweden... fan tas tisch!
Ondanks dat ze al uitgeschakeld worden gingen ze er toch nog voor één keertje vol in. En hoe.
Ondanks dat ze al uitgeschakeld worden gingen ze er toch nog voor één keertje vol in. En hoe.
Rotterdam
Pagina: 1