I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoop dat het een leuke wedstrijd gaat worden, maar verwacht van niet...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

De Engelsen hebben Rooney er weer bij, dat scheelt toch een hoop, denk ik
Had al geen hoge pet op van de Engelsen maar ze hebben echt verdomde weinig in te brengen.
Jammer dat Shevchenko op de bank zit met die blessure, want het enige waar het momenteel aan ontbreekt is een ijskoude afmaker op de Engelse goal....
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Hij was net aan het warmlopen. Dus ik neem aan dat hij er de 2e helft nog inkomt
[ Voor 3% gewijzigd door PaulEm op 19-06-2012 21:56 ]
Rusland speelt met Griekenland, Griekenland door.
Kroatie toont het vuur dat Spanje mist, Spanje door
Wedstrijdbeeld zegt niets.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 41% gewijzigd door tweaker2010 op 19-06-2012 22:06 ]
Wat een kans.. oeh volgens mij een goal..
ja 100% goal..

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
:W EK, ik hoef niet meer te kijken.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En dan sta je op die lijn, EN ZIE JE HET NOG NIET
Ongelooflijk inderdaad.. We met die lijngasten! Doen geen flikkerVerwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:07:
jezus, wat een enorme bullshit weer van de arbitrage. omgekocht of incompetent?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 14% gewijzigd door Jerry op 19-06-2012 22:09 ]
Als je Engels bent wellicht mooie payback voor 2010, maar verder

Verwijderd
Omdat dan alle emotie weg uitSenor Sjon schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:14:
Hockey doet het met twee scheidsen en op verzoek een videoref. Heb je gelijk, dan mag je die nog een keer inroepen, heb je het verkeerd, dan ben je hem kwijt. Zo kan je ook niet tijdrekken ermee. In elk stadion hangt een groot scherm, waarom doet voetbal zo moeilijk?

Heeft Oekraïne aan gelijkspel genoeg?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Daar heb je geen 2 scheidsen of videoref voor nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 19-06-2012 22:16 ]
Nope, Oekraïne moet winnen.Atlas schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:15:
[...]
Omdat dan alle emotie weg uit![]()
/blatter
Heeft Oekraïne aan gelijkspel genoeg?
of het is gewoon in die splitsecond niet te zien voor het menselijk oog.....PWM schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:16:
Los van alles jongens, er staat iemand op de lijn. Dat is zijn taak. Beter dan dat kan eigenlijk niet. Als je dit dan mist, dan is er iets grondig mis met je als persoon of heb je andere belangen.
DUGG
Ben benieuwd naar de slow motions straks...
Er staan er 5 in het veld en één voor de administratie. Volgens mij ook nog een reserve... wat een mankracht om dit niet te zien. Ik wil niet in aluhoedjes denken, maar er vinden voor de vaste kliek wel erg veel gunstige 'dwalingen' plaats.PWM schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:16:
Los van alles jongens, er staat iemand op de lijn. Dat is zijn taak. Beter dan dat kan eigenlijk niet. Als je dit dan mist, dan is er iets grondig mis met je als persoon of heb je andere belangen.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
En het is nota bene gewoon te zien op die grote schermen die daar in elk stadion hangen... Kan me voorstellen dat die trainer van Oekraine helemaal uit zijn naad gaat.
Ik gun het Oekraine ook wel, want die gaan er gewoon voor.
Dan ken jij de UEFA censuur nietVlassie1980 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:26:
En het is nota bene gewoon te zien op die grote schermen die daar in elk stadion hangen... Kan me voorstellen dat die trainer van Oekraine helemaal uit zijn naad gaat.
Dit.Senor Sjon schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:10:
Sorry hoor, maar die extra twee scheidsen hebben dit toernooi alleen nog maar gefaald. Ze hebben de handsballen bij Denemarken gemist, de doodschop gisteren bij Kroatië en nu weer dit.
En dit.Senor Sjon schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:14:
Hockey doet het met twee scheidsen en op verzoek een videoref. Heb je gelijk, dan mag je die nog een keer inroepen, heb je het verkeerd, dan ben je hem kwijt. Zo kan je ook niet tijdrekken ermee. In elk stadion hangt een groot scherm, waarom doet voetbal zo moeilijk?
Belachelijk, vooral als je kijkt naar de belangen die op het spel staan en de snelheid waar er tegenwoordig mee gevoetbald wordt. Menselijk onvermogen en dwaling moet gewoon zoveel mogelijk uitgebannen worden om het spel eerlijk en geloofwaardig te houden.
PWM schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:27:
[...]
Dan ken jij de UEFA censuur nietVolgens journalisten in het stadion (via Twitter) is er geen enkele herhaling geweest van die actie.

Er zijn toch nooit herhalingen in het stadion? Ook niet in gewone competities? Nou moet ik zeggen dat het enige tijd geleden is dat ik in een stadion ben geweestPWM schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:27:
[...]
Dan ken jij de UEFA censuur nietVolgens journalisten in het stadion (via Twitter) is er geen enkele herhaling geweest van die actie.

Nee, anders breken ze dat stadion tot aan de grond toe af.PWM schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:27:
[...]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Zeker wel, alle mooie acties worden herhaald. Alleen beslissingen van de scheidsrechter niet. Aangezien hier officieel geen beslissing was, kon het dus als actie worden getoond. Dat dat niet is gebeurd, betekent dus dat er een UEFA mannetje naast/aan de knoppen zit.Bastien schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:28:
[...]
Er zijn toch nooit herhalingen in het stadion? Ook niet in gewone competities? Nou moet ik zeggen dat het enige tijd geleden is dat ik in een stadion ben geweest
Is iets voor de FIFA, met die dikke vetklep en maffioso Blatter...Atlas schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:29:
Eigenlijk zou Oekraine gewoon de stekker uit het EK moeten trekken nu. Leuk signaal voor de UEFA.

Gelukkig moeten Engeland en Spanje tegen elkaar in de kwartfinale. Eens kijken hoe de scheids dan fluit.Atlas schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:29:
Eigenlijk zou Oekraine gewoon de stekker uit het EK moeten trekken nu. Leuk signaal voor de UEFA.
Verwijderd
Ow, nou de laatste keer was voor mij in het Diekman herinner ik mij... toen bestonden er nog geen schermen, behalve het scorebord waar ik onder zatPWM schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:30:
[...]
Zeker wel, alle mooie acties worden herhaald. Alleen beslissingen van de scheidsrechter niet. Aangezien hier officieel geen beslissing was, kon het dus als actie worden getoond. Dat dat niet is gebeurd, betekent dus dat er een UEFA mannetje naast/aan de knoppen zit.
Straks mag onze Nederlandse trots die fluitentweaker2010 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:31:
[...]
Gelukkig moeten Engeland en Spanje tegen elkaar in de kwartfinale. Eens kijken hoe de scheids dan fluit.
[ Voor 20% gewijzigd door Bastien op 19-06-2012 22:33 ]
ON: Blijf het trouwens geen gezicht vinden dat volledig wit bij de Engelsen.
Waarom staat die extra scheidsrechter aan dezelfde kant als de lijnrechter? Het zou toch beter zijn als hij aan de andere doelpaal zou staan, dan zien ze het van twee kanten
En het was idd eerst buitenspel
[ Voor 7% gewijzigd door DinX op 19-06-2012 22:42 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik heb die lui ook wel eens aan de andere kant zien staan bij Europese wedstrijden.DinX schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:41:
Nu tijdens de nabeschouwing op Sporza merken ze nog iets goed op.
Waarom staat die extra scheidsrechter aan dezelfde kant als de lijnrechter? Het zou toch beter zijn als hij aan de andere doelpaal zou staan, dan zien ze het van twee kanten
Volgens mij stond Rooney ook buitenspel en raakte Wellbeck de bal nog, terwijl Rooney voor hem en voorbij de laatste man stond om hem erin te lopen.kamstra schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:18:
OP ITV (Engelse TV) zeggen ze dat die aanvaller van de Oekraine sowieso al buitenspel stond dus als het een goal was geweest had ie toch afgekeurd moeten worden....
Ben benieuwd naar de slow motions straks...
Verkeerd gezien...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
ja heel logisch, de ene scheidsrechterlijke fout heft de andere op. tegen zulke logica kan ik niks inbrengen!Paquito schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:50:
ITV heeft net aangetoond dat die Oekrainse aanvaller buitenspel stond. ITV toonde ook aan dat het zeker een goal (computer sim). Maar er had dus voor buitenspel gevlacht moeten worden. Goal doet er niet meer toe.
2 grove blunders is 7 seconden dus, ook knap.Paquito schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:50:
ITV heeft net aangetoond dat die Oekrainse aanvaller buitenspel stond. ITV toonde ook aan dat het zeker een goal (computer sim). Maar er had dus voor buitenspel gevlacht moeten worden. Goal doet er niet meer toe.
Op de website van de UEFA werd in het live-verslag aanvankelijk gemeld dat de bal over de doellijn was geweest. Even later werd die zinsnede verwijderd en gesproken van een clearence van Terry.
0:20 freeze frame. Laatste speler staat daar buitenspel zodra bal wordt gespeeld. Hij neemt ook de bal aan.
De ene fout heft de ander niet op, het zijn gewoon twee fouten.Paquito schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:05:
http://nos.nl/ek2012/vide...r-doellijn-geen-goal.html
0:20 freeze frame. Laatste speler staat daar buitenspel zodra bal wordt gespeeld. Hij neemt ook de bal aan.
Nee hoor. Engeland moet tegen Italie, ze zijn namelijk als eerste geeindigd in de groep door de nederlaag van Frankrijk. De Fransen moeten tegen Spanjetweaker2010 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:31:
Gelukkig moeten Engeland en Spanje tegen elkaar in de kwartfinale. Eens kijken hoe de scheids dan fluit.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Overigens wat velen al zeggen geldt dat natuurlijk ook voor die torpedering van Ramos bij Spanje - Kroatie eergister.
Nou zijn de Oekraïners ook slachtoffers van falende scheidsrechters.
Vorig WK hadden we Engeland tegen Duitsland dat een loepzuiver doelpunt afgekeurd kreeg, en natuurlijk Nederland in de finale tegen Spanje dat een paar seconde voor het Spaanse doelpunt een corner aan de andere kant had moeten krijgen.

Video! Misschien iets voor het WK van 2022?
Rotterdam
Laat ze voor 2022 in Qatar er maar voor zorgen dat de spelers op het veld niet wegsmelten van de hitte...GS88 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:14:
Spanje werd ook wel geholpen door de arbitrage zeg tegen de Kroaten!
Nou zijn de Oekraïners ook slachtoffers van falende scheidsrechters.![]()
Vorig WK hadden we Engeland tegen Duitsland dat een loepzuiver doelpunt afgekeurd kreeg, en natuurlijk Nederland in de finale tegen Spanje dat een paar seconde voor het Spaanse doelpunt een corner aan de andere kant had moeten krijgen.![]()
Video! Misschien iets voor het WK van 2022?
After last night’s match #GLT is no longer an alternative but a necessity.

Blatter, je weet wel, dat is deze man:
/VI
Tuurlijk zijn het allebei fouten, maar die tweede fout had niet eens plaats mogen vinden. De actie had niet eens door mogen gaan. Hoe dan ook, de discussie over video hulp is bij beide acties gerechtvaardigd, maar zal niet over doellijntechnologie moeten gaan maar gebruik van videotechnologie in het algemeen. Misschien kunnen al die media incl Oekraine het daar over hebben ipv dat ze zijn bestolen.gambieter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:13:
[...]
De ene fout heft de ander niet op, het zijn gewoon twee fouten.
[ Voor 30% gewijzigd door Paquito op 20-06-2012 15:03 ]
Klopt. Hij is keihard gestraft door de UEFA. Kuipers mag lekker ook naar huis:Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:31:
die scheids neemt vanavond vast de achterdeur bij het verlaten van het stadion en dan het eerste de beste vliegtuig huiswaarts.
Scheidsrechtersbaas Pierluigi Collina van de Europese bond maakte bekend dat er geen gebruik meer gemaakt zal worden van de diensten van Kuipers, de Hongaar Voktor Kassai, de Duitser Wolfgang Stark en de Spanjaard Carlos Velasco Caballo.