I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Edit: In Wolvega ook gewoon beeld via Ziggo.
[ Voor 17% gewijzigd door Arjan90 op 15-06-2012 18:13 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hier in Lelystad via de satelliet overal beeld.Sargan schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:11:
Maar goed dat het gestaakt is want ik heb geen beeld op nederland 1, op geen enkele nederlandse zender overigens. Nog iemand last van?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
ps. geen commentaar meer, dus zijn mic zal wel verdronken zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door Ernemmer op 15-06-2012 18:15 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Wel mooie beelden van het onweer
[ Voor 46% gewijzigd door Thisuren op 15-06-2012 18:18 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Gestopt met zachtjes regenen, ja!Ernemmer schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:23:
Lijkt alsof het bijna gestopt is met regenen.
Het is droog
[ Voor 16% gewijzigd door Ernemmer op 15-06-2012 18:25 ]
Er liggen wel flinke plassen op het veld hoorErnemmer schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:23:
Lijkt alsof het bijna gestopt is met regenen.
Das niet al te best voor het veld als je daar nu op gaat spelen
I see red pixels.
Wordt het juist een beetje spannend van.Matthias94 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:25:
[...]
Er liggen wel flinke plassen op het veld hoor
Lekker waterballetje
Net als een aantal jaar geleden met het Nederlands elftal, toen zag je bij iedere sliding een hele golf water
Fijn, kankerverwekkende stoffen de lucht in spuiten met rakketen..Kixtart schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:31:
http://www.rtl.nl/compone...jdens_EK_te_voorkomen.xml
Gewoon het hele arsenaal ertegenaan

I see red pixels.
I see red pixels.
Dat is in de NOS-studio in NL hoorwwwhizz schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:34:
Er is ook gewoon een weerman aanwezig...
Dan is die beste Marco toch al om de hoek, dus waarom dan niet?
Is toch een leuke toevoeging
De wedstrijd is inmiddel gestaakt ivm onweer. Weet iemand wanneer en of hij doorgaat?Matthias94 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:25:
[...]
Er liggen wel flinke plassen op het veld hoor
Nu?tweaker2010 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:59:
[...]
De wedstrijd is inmiddel gestaakt ivm onweer. Weet iemand wanneer en of hij doorgaat?
Lekkere chaos op dat veld. Waarom een scheidsrechterbal? Kuipers is weer lekker bezig

[ Voor 33% gewijzigd door tweaker2010 op 15-06-2012 19:02 ]
Ehm, rechts in beeld zag je het veld/spelers/status, links een herhaling inderdaad: maar er stond al tijden in beeld dat de wedstrijd om 19:00 hervat zou gaan worden. Nofitweaker2010 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:00:
Oke, ja ik zie het nu... ze lieten op Ned 1 een herhaling zien dus ik begreep er al niets van.
Je ziet een paar spelers bij hun acties toch nog glijden.M a r c o schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:05:
Het veld ziet er tegen mijn verwachting in ieder geval prima speelbaar uit.
Vraag me af hoe het veld er na 80 min op sommige plekken zal uitzien.
Ja inderdaad de bal wil nog aardig stuiteren. Toen tijdens die nacompetitie wedstrijd viel hij bijna gelijk dood in het gras.M a r c o schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:12:
laat het me zo formuleren dan: Ik had het nog veel erger verwacht.
Ik eigenlijk ook maar ik hoop dat de huidige staat van het veld geen invloed zal hebben op het spel.M a r c o schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:12:
laat het me zo formuleren dan: Ik had het nog veel erger verwacht.
Want je ziet toch dat de bal soms nogal raar stuitert, zal hij straks bij een afstandsschot opeens maar raar het doel in stuiteren.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Zolang hij geen "yellow card" en "off side" zegt, vind ik het bestaerofreak schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:14:
Frank Snoeks heeft het heel de tijd over een "free kick". Kom op zeg, je verslaat een wedstrijd voor de Nederlandse TV.

[ Voor 6% gewijzigd door M a r c o op 15-06-2012 19:27 ]
Kwisvraagje: Wanneer was de laatste winst partij van Frankrijk op een eindtoernooi....?
Paraplu na de regenbui, maar http://ekradar.buienradar.nl/Dutch3men schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:29:
Buienradar Oekraïne iemand?
Op zich nog best een aardige pot, gaat mooi heen en weer.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
De reden dat het middenveld er zo prut uitziet is gewoon omdat daar het meeste gespeeld word

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Hier zat Watergeuzen ofzo. Hij vond dat de Fransen er flink sterker voor stonden, meer heb ik niet gehoord.Fiber schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:59:
De Vlaamse analisten waren zeer lovend over de Oekraine en vonden ze erg goed voetballen. Een voorbeeld voor Nederland. Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Wat vond Youri er van?

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Hoop dat ze nog terug kunnen komen wat de Oekraïne verdient echt wel meer dan 0 punten.tweaker2010 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:06:
1-0 Dus toch Menez!
Bah nu 2-0
[ Voor 9% gewijzigd door S401 op 15-06-2012 20:10 ]

~Leonardo Da Vinci~
Ja idd. Oekraine verdient wel een gelijkspel vind ik.Fiber schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:09:
0-2 Wat een domper!
Ik heb alleen sinds de tweede helft gezien, en ik vraag me af waar je dat op baseert..tweaker2010 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:13:
[...]
Ja idd. Oekraine verdient wel een gelijkspel vind ik.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gelijk spel zou ik ook na beide helften gezien te hebben erg oneerlijk vinden. Frankrijk heeft vanaf minuut 4:29 ( daar begon ik met kijken) gewoon het initiatief, en Oekraine komt vooral naar voren met counters, met twee gevaarliijke acties van Ribery. Daarnaast is een 2-0 ook prima voor mijn toto.St@m schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:24:
[...]
Ik heb alleen sinds de tweede helft gezien, en ik vraag me af waar je dat op baseert..
Dus eerlijke uitslag zo als het bij 0 - 2 blijft.
De Fransen hebben wel meer balbezit maar Oekraine heeft de 2e helft ook een paar 100% kansen gehad.St@m schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:24:
[...]
Ik heb alleen sinds de tweede helft gezien, en ik vraag me af waar je dat op baseert..
Na die eerste goal zijn ze helemaal ingestort, maar daarvoor vond ik het wel meevallen.
[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 15-06-2012 20:34 ]
Helemaal niks?dimako_ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:32:
Oekraine is helemaal niks de 2e helft.
Dus eerlijke uitslag zo als het bij 0 - 2 blijft.
Met hun aanvallen aan het begin van de 2e helft hebben ze zich toch wel aardig laten zien.
Snoeks weer met zn "free kicks"
[ Voor 15% gewijzigd door Jwlb op 15-06-2012 20:35 ]
Valt wel mee, bij dit duel staat natuurlijk ook niet zoveel op het spel. Een echte topper zie ik hem niet snel fluiten.Jwlb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:34:
Kuipers laat trouwens wel een visitekaartje achter hoor. Die mag denk ik nog wel terug komen in de playoffs.
Fluit een erg goede wedstrijd inderdaad. Het mag bij 0-2 blijven, want dat betekend weer 200 punten in de poulJwlb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:34:
Kuipers laat trouwens wel een visitekaartje achter hoor. Die mag denk ik nog wel terug komen in de playoffs.
Snoeks weer met zn "free kicks"
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Denk dat ie het wel begreep maar meer verbaasd is over het taalbebruik en zelf nieuwe woorden verzint
Edtit @ hieronder, echter kon ik attackeren helaas niet in mijn vandale woordenboek vinden
Edit 2: geattaqueerd inderdaad wel dus
[ Voor 23% gewijzigd door Jwlb op 15-06-2012 20:47 ]
Ik wel, zeker omdat NL eruit ligt na zondag. En bij deze wedstrijd staat net zoveel op het spel als bij andere tweede poulewedstrijden.tweaker2010 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:36:
[...]
Valt wel mee, bij dit duel staat natuurlijk ook niet zoveel op het spel. Een echte topper zie ik hem niet snel fluiten.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 15-06-2012 20:41 ]
Volgens mij moet het ook geattaqueerd zijn, op zijn Frans duskristan schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:41:
Nee dat doe ik ook ik lach mee, maar om alleen ":D" te sturen is een beetje loos, daarnaast, ge-attackeerd, prima woord
Ik typ het slechts over van hem, ik ben aan het opassen en het geluid is niet te verstaan, het beeld valt gelukkig wel te bekijken.KoppenSneller schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:45:
[...]
Volgens mij moet het ook geattaqueerd zijn, op zijn Frans dus
JA!
Alvast oefenen voor de Tour...KoppenSneller schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:45:
[...]
Volgens mij moet het ook geattaqueerd zijn, op zijn Frans dus
Oekraine is inderdaad na de rust helemaal ingestort.