[Groep D] Frankrijk - Engeland

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:51:
Bij het scheiden van de markt... kunnen ze die commentator niet onstaan? Nu lag het weer aan de warmte :(
:*) Ik wist al snel hoe laat t was ... ben in het begin al naar Canvas overgeschakeld!

Dat is er nog zo een waar ik een hekel aan heb liever niet naar luister: Frank Snoeks. Weet niet wie de openingswedstrijd had gedaan maar die was nog acceptabel ...
edit: blijkt ene Jan Roelfs oid te zijn, was al bang dat ik erachter zou komen dat het Jeroen Gruter oid zou zijn >:) .

Wedstrijd leek een beetje op NED-DEN :+ . Benzema in de rol van v. Persie, overal en nergens ...

Mooi geillustreerd bij de Belgen en ongetwijfeld door v. Halst als ie er is voor de analyse: back haalt de achterlijn, Benzema (in de rol van v. Persie) staat buiten de 16 vlakbij de back ipv. inkomend naar de 1ste paal zoals t hoort ...

Had zelf 2-1 voor Frankrijk voorspeld: weer 1 door de goot dus :D , iig nog 20 punten voor de moeite :F .

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 11-06-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Goron schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:49:
'Het zijn haast overbodige minuten, als er tenminste niet gescoord gaat worden.'

Top commentaar weer.
Inderdaad, die commentator... Een verhaal over bloedstollende hitte en over hagelnieuwe handschoenen. En meer van dat soort bullshit. Of "bloemrijk taalgebruik", zoals het ook wel genoemd wordt. :X

En dan noem ik driekwart van de uitgekraamde onzin nog niet eens. :P

[ Voor 28% gewijzigd door bwerg op 11-06-2012 21:31 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was het ook weer? 16 miljoen begenadigd redenaars?

Vind het nog knap wat achtergrond info tussen de verslaggeving te drukken en dus geconcentreerd te zijn op meer dan alleen de wedstrijd. Welke Tweaker zet voor de volgende wedstrijd een audiostream op, en levert on het commentaar waar niets op aan te merken valt? Precies... Weer lekker makkelijk lullen vanaf de zijlijn - daar zijn we nu eenmaal goed in in Nederland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:38:
Wat was het ook weer? 16 miljoen begenadigd redenaars?

Vind het nog knap wat achtergrond info tussen de verslaggeving te drukken en dus geconcentreerd te zijn op meer dan alleen de wedstrijd. Welke Tweaker zet voor de volgende wedstrijd een audiostream op, en levert on het commentaar waar niets op aan te merken valt? Precies... Weer lekker makkelijk lullen vanaf de zijlijn - daar zijn we nu eenmaal goed in in Nederland :+
Nou ja, je mag als kijker best kritisch zijn toch? Die man verdient een dik salaris en mag op kosten van de baas lekker voetbal kijken in een stadion. Dan moet je niet gaan lopen klagen dat het zo zwaar is voor een commentator omdat het toevallig een keertje warm is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

D'r zijn d'r genoeg die niet de moeite nemen om om prachtige zinsconstructies te maken die, even snel geïmproviseerd, totaal mislukken. De achtergrondinformatie vind ik prima, maar woorden als "hagelnieuw"... en dan niet één keer, maar de hele wedstrijd door. Doe dan maar wat saaier en soberder, ik klaag echt niet snel, ik vind het allemaal prima. Alleen erger ik me aan zinnen die taalkundig gewoon klats zijn, of zinnen waarvan ik denk "huh, wat wil dat zeggen?".

[ Voor 22% gewijzigd door bwerg op 12-06-2012 17:17 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Pagina: 1 2 Laatste