Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 10:48
Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen.
Nu heb ik deze gezien in de BBG
pricewatch: Asus K53SD-SX336V

Alleen weet ik niet of deze op dit moment nog best bang for the buck is. Het lijkt er in ieder geval wel op voor die prijs.

Ik vind het ook niet heel erg om een stapje duurder te gaan. De ultrabooks van samsung zijn schitterend. (brushed aluminium) Alleen de nieuwe generatie heeft weer allemaal features waar ik niks aan heb. 3d scherm, windows 8. Maar wel weer ivy bridge.
Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2012/01/samsung-series-9-ultrabook-001.jpg
Ik zal hem ook op school gaan gebruiken. Ultra portable is geen vereisten maar het moet wel portable zijn.
Verder game ik niet echt meer. Maar het zou wel leuk zijn als ik Diablo III en indie games kan draaien.

Even de plus punten op een rijtje:
+++Stil en koel.
++ Ruimte voor ssd+hdd
++ Snel en responsief systeem, betrouwbaar. (e.v.t. latere aanschaf ssd is ook goed)
+mat scherm
+draagbaar
+cd speler (kan eventueel een externe aanschaffen)
-niet te klein (min 14")

Wat raden jullie mij aan?
Of nog even wachten tot er weer een nieuwe BBG uitkomt?
Voor welk bedrag kan ik al klaar zijn om aan die eisen te voldoen? Ik heb namelijk een onbeperkt budget maar het zou toch fijn zijn als ik wel het een en ander kon besparen.

[ Voor 8% gewijzigd door Heilige Kaas op 08-06-2012 21:59 ]

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-11 18:51
Je zou nog heeel eventjes moeten wachten met het kopen van een nieuwe Ultrabook/Laptop want dit is echt het slechste moment om er een te kopen. Vanwege dat Windows 8 gaat komen en er nog veel nieuwe producten uitgebracht gaan worden.

En wat is je budget?

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 10:48
Ik heb eigenlijk een onbeperkt budget.
Het liefst ben ik voor 600 euro klaar. Maar als je voor 800 euro een laptop weet die allemaal pluspunten heeft vind ik dat ook prima.
Ultrabooks zijn een heeel stuk duurder dan gewone laptops en eigenlijk weegt voor mij alleen de prijs er tegenop als die net zo mooi is al bovenstaande ultrabook.

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-11 18:51
Je zou aan een 13" Macbook Air kunnen gaan denken voor 1250, en dan studentenkorting en je bent nog goedkoper uit..