I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik geloof niet dat Advocaat z'n dag niet had of écht geirriteerd was, volgens mij was het een hele bewuste keuze om een beetje en eikel te zijn bij de persconferentie om te voorkomen dat de spelers zich al rijk rekenen. Hij is er niet heel goed in, want sommige antwoorden slaan echt nergens op, maar ik denk dat het wel werkt. Eigenlijk wel een goede zet van hem.
http://nos.nl/ek2012/vide...-gefocused-en-kortaf.html
... not as I do.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
http://www.kijktvonline.nl/zenders/Nieuws/242/Nederland_3Schnor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:43:
is deze wedstijd te zien via een livestream? ik zie alleen ned 1 op de stream en die wil ik op tv kijken
Werkt voor mij
bij sporza krijg ik een connection failed
http://www.sporza.be/cm/s...enter/mc_voetbal/euro2012
[ Voor 32% gewijzigd door Schnor op 16-06-2012 20:48 ]
Schnor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:48:
thx ga ik die proberen
bij sporza krijg ik een connection failed
http://www.sporza.be/cm/s...enter/mc_voetbal/euro2012
Bekijk hier Griekenland-Rusland live (Enkel in België te bekijken).
Het is zelfs zo erg dat (bij Upc althans)'t RAI 1 televisiekanaal op zwart gaat tijdens voetbal.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dat zou zomaar kunnen. Al denk ik dat Rusland deze wedstrijd wel met gemak gaat winnen.Sjah schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:44:
Heeft deze wedstijd nog gevolgen voor morgen? Als Rusland niet 1e wordt, kan ik me voorstellen dat onze oosterburen op 2e plaats gaan mikken.
Elk (sport)evenement is zo "geregeld".
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Tja... Wel mooi geschoten. 1-0 GriekenlandClush schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:26:
Vind totnutoe de Grieken wel héél erg zwak, maarja, ze kunnen altijd scoren dus Rusland zal toch scherp moeten zijn.
... not as I do.

Dat verwacht ik ook ja. Al gaan bij deze stand zowel de Grieken als de Russen door.Schnor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:35:
onterecht maar goed, rusland scoort nog wel
PS: het onweer is inmiddels begonnen.
[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 16-06-2012 21:39 ]
Rusland is beter, maar de kansen gaan er niet in...
Als er 2 ploegen op gelijken punten eindigden, telt volgens mij onderling resultaat. Bij 3 ploegen, gaat doelsaldo tellen.Sjah schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:00:
Nee Rusland is 1e dan, want ze hebben een mosterscore die telt (de 4-1). Toch..
EDIT: Duh, het zijn 3 ploegen
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 16-06-2012 22:03 ]
Inderdaad. Tsjechië komt ook op 4, dus de doelpunten uit de wedstrijden tegen Tsjechië tellen ook.Sjah schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:00:
Nee Rusland is 1e dan, want ze hebben een mosterscore die telt (de 4-1). Toch..
... not as I do.
... not as I do.
Spannende wedstrijden dit... Hopelijk maken de Russen nog gelijk.
Pffffffff... vrije trap van de Grieken op de lat
[ Voor 20% gewijzigd door tweaker2010 op 16-06-2012 22:14 ]
Wel is dit echt een zeer zwakke groep, geen van deze teams verdient eigenlijk een kwartfinaleplek...
Rusland zou ik niet bepaald zwak willen noemen, de eerste wedstrijd was van een behoorlijk niveau
Klopt, maar verdedigen hoort ook bij het voetbal (zie Barca-Chelsea).deadsy33 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:20:
Hmm...de Grieken met afbraakvoetbal zowaar door....als alles meezit.
Rusland zou ik miet bepaald zwak willen noemen, de eerste wedstrijd was van een behoorlijk niveau
Natuurlijk is Rusland beter, maar ze scoren niet.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Is al zovaak uitgelegd: onderling resultaat eerst, dan pas doelsaldo. Net als in de Champions League.alexbl69 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:22:
Hoe kan het nu dat bij deze stand Griekenland 2 is, en Rusland 3? Ze hebben nu evenveel punten, maar het Griekse doelsaldo is 0, het Russische +2. Dan is Rusland toch door?
... not as I do.
Dan heeft Nederland toch geen enkele kans meer? Verloren van Duitsland en Denemarken die we beiden niet meer in kunnen halentweaker2010 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:23:
Onderling resultaat denk ik

Dacht je uberhaupt dat Nederland nog eens kans maakt tegen Portugal dan?alexbl69 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:24:
[...]
Dan heeft Nederland toch geen enkele kans meer? Verloren van Duitsland en Denemarken die we beiden niet meer in kunnen halen.

Neetweaker2010 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:25:
[...]
Dacht je uberhaupt dat Nederland nog eens kans maakt tegen Portugal dan?
Daarbij verlaten nu 2 teams wiens supporters groepen een veldslag veroorzaakten er uit, ook prima wat mij betreft.
Jammer dat Griekenland er van profiteert
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 16-06-2012 22:26 ]
Jawel, Duitsland kunnen we inderdaad niet meer inhalen, maar als Duitsland wint van Denemarken en NL van Portugal staan we gelijk met Denemarken en Portugal. Van die ploegen wint iedereen een keer van een ander, dus dan kijk je naar doelsaldo. Daarom is het ook dat nederland met 2 punten verschil moet winnen.alexbl69 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:24:
[...]
Dan heeft Nederland toch geen enkele kans meer? Verloren van Duitsland en Denemarken die we beiden niet meer in kunnen halen.
... not as I do.
Tjsa, de Denen verliezen ook 2x in de poule als Duitsland wint van Denemarken, hetzelfde verhaal voor Portugalalexbl69 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:24:
[...]
Op het moment dat Duitsland van Denemarken wint en Nederland van Portugal (met 2 goals verschil), dan eindigen 3 ploegen op 3 punten, en maak je een mini-poule van onderlinge uitslagen. Aangezien Portugal wint van Denemarken (3-2) en verliest van NL (zeg 0-2), en Denemarken wint van Nederland (1-0) en verliest van Portugal (2-3), en Nederland verliest van Denemarken (0-1) en wint van Portugal (2-0), krijg je de volgende driekamp uitslag:alexbl69 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:24:
Nederland 2-3 (2-1 = +1)
Denemarken 2-3 (2-2 = 0)
Portugal 2-3 (3-4 = -1)
Is Nederland dus door.
Opzuipen en 3 weken niet werken.tweaker2010 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:28:
Wat zouden de Grieken doen met de bonus van de UEFA als ze doorgaan vraag ik me af?
Wat een toneelspel van die Grieken.

Met slecht spel en zonder ballen te tonentweaker2010 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:30:
Geef ze eens ongelijk. Het lijkt er toch op dat de Russen er op z'n Hollands uitvliegen.
Je bedoelt die handsbal?TheJVH schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:30:
Onvoorstelbaar, die zou een rode kaart moeten krijgen.
... not as I do.
Ach, het zit er toch bijna op, jammer voor de generaal...tweaker2010 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:32:
Veel te laag tempo ook... volgens mij willen die Russen niet winnen
Het is eerder kansloos van RuslandAghanim schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:35:
Dat zo'n ontzettend kansloos team als Griekenland gewoon door gaat.....

Dat wordt een lekker beladen wedstrijdSleepie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:39:
En de Duitsers lachen zich de ballen uit hun broek met een kwartfinale tegen Griekenland....
Dat dachten de Russen ookSleepie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:39:
En de Duitsers lachen zich de ballen uit hun broek met een kwartfinale tegen Griekenland....
Ik denk dat dit een kleine pleister op de wonde is voor Polen: hun aartsvijand Rusland is ook uitgeschakeld...
Griekenland heeft tenminste afgelopen tien jaar nog een groot toernooi gewonnen. Dat kun je van Nederland niet zeggen.Aghanim schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:35:
Dat zo'n ontzettend kansloos team als Griekenland gewoon door gaat.....

Daarvoor -moeten- ze van de Denen winnen toch? Anders gaan de denen naar (1-0, 0-1, 1-0 = 2-1) tegen duitsland (1-0, 2-1, 0-1 = 3-2) met allebei 6 punten.Sleepie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:39:
Voordelig voor Nederland
Ja idd. Zo'n makkelijke tegenstander is dit nu ook weer niet.deadsy33 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:40:
10 man achterin, Duitsland zal het lastig krijgen...
Wel heel teleurstellend. Ik had na de 1e wedstrijd echt verwacht dat Rusland de halve finale zou halen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de wedstrijd niet gezien heb. Maar Rusland maakte in de eerste wedstrijd tenminste nog indruk. Van de Grieken heb ik echt weinig goeds gezien.
Kunnen ook gelijk spelen, staan ze op 7cls schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:41:
[...]
Daarvoor -moeten- ze van de Denen winnen toch? Anders gaan de denen naar (1-0, 0-1, 1-0 = 2-1) tegen duitsland (1-0, 2-1, 0-1 = 3-2) met allebei 6 punten.
Voordelig voor Nederland
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Que
Nouja, ik had geen rekening gehouden met gelijkspel. Maar dan had Duitsland wel meer drijfveer gehad (ze zijn toch al door) om van de Denen te winnen, om tegen een 'makkelijkere' tegenstander te komen.
Ver gedacht, maargoed
Al eerder gezegd, onderling resultaat gaat boven doelsaldo.tehsojiro schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:46:
kan iemand uitleggen waarom Griekenland doorgaat terwijl Rusland even veel punten in de poule heeft?
Eerst maar eens even van Portugal winnen met 2-0 heBoktor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:40:
Nederland komt dus Tsjechie tegen. Moet te doen zijn.
En onze Oosterburen moeten ook nog "even" Denemarken opzij zetten..
Geniale reactieDeppOx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:43:
OMG! Ik hoop dat alle groepen tot zo'n einde komen!Wat vet zeg, ik gun het de Grieken ook echt, en dan het volk dus! VET!

Leg eens uit dan, want ik kom na een optelsommetje op het volgende:cls schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:46:
[...]
Al eerder gezegd, onderling resultaat gaat boven doelsaldo.
PL: 2 (2 keer gelijkgespeeld, 1 keer verloren)
GR: 4 (1 keer gelijkgespeeld, 1 keer verloren, 1 keer gewonnen met 1-0)
RU: 4 (1 keer gewonnen met 4-1, 1 keer gelijkgespeeld, 1 keer verloren)
TSJ: 6 (1 keer verloren, 2 keer gewonnen)
Wat is dan het ''onderling resultaat'' precies? Ik dacht dat het ging om het doelpuntensaldo? Want als het om het doelpuntensaldo ging, hadden de Russen er wel een aantal meer.
Gewoon het resultaat van Griekenland - Rusland telt eerst. En dat wonnen de Grieken dusJorn1986 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:59:
[...]
Leg eens uit dan, want ik kom na een optelsommetje op het volgende:
Wat is dan het ''onderling resultaat'' precies? Ik dacht dat het ging om het doelpuntensaldo? Want als het om het doelpuntensaldo ging, hadden de Russen er wel een aantal meer.
Griekenland en Rusland hebben zelfde aantal punten. Griekenland wint van Rusland.Jorn1986 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:59:
[...]
Leg eens uit dan, want ik kom na een optelsommetje op het volgende:
Geweldig. Stemmen zich morgen uit europa maar willen wel meedoen met het europees kampioenschap.Sleepie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:09:
[...]
Ik denk dat Griekenland dat duel wel in het donkerblauw zal spelen weer.
Zoiets dus
[afbeelding]
Teh ironymaartend schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:11:
[...]
Geweldig. Stemmen zich morgen uit europa maar willen wel meedoen met het europees kampioenschap.
Maar wel sneaky hoor, die verdraaide Grieken. Anti-voetbal, je kans afwachten en hem benutten ook. Succes verzekerd, zoveel is wel duidelijk

Ach, de Denen hebben ook geen euro en die doen het tot nu toe ook beter dan ons, zowel sportief als economisch.maartend schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:11:
[...]
Geweldig. Stemmen zich morgen uit europa maar willen wel meedoen met het europees kampioenschap.
Maar vergis je niet welke impact zo'n wedstrijd kan hebben. Brood en Spelen, je kent hem toch? De Grieken hebben de perceptie dat de Duitsers ze op dit moment hun brood ontneemt. Stel dat die linksen daar winnen en op maandag alle samenwerking met de EU opzeggen? Dan zal Duitsland reactie een diplomatieke middelvinger zijn. Oorlog zal het niet worden, maar vrij vertaald naar Sun Tzu (oorlog is voortzetting van diplomatie, maar dan met andere middelen) kun je dan zeggen dat de strijd dan op de groene mat zal worden geleverd.
Ik voorzie een Nederland-Portugal 2006 revisited.
alsof er ook maar één voetballer is die zich iets aantrekt van politieke/economische malaise.alexbl69 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:24:
[...]
Ach, de Denen hebben ook geen euro en die doen het tot nu toe ook beter dan ons, zowel sportief als economisch.
Maar vergis je niet welke impact zo'n wedstrijd kan hebben. Brood en Spelen, je kent hem toch? De Grieken hebben de perceptie dat de Duitsers ze op dit moment hun brood ontneemt. Stel dat die linksen daar winnen en op maandag alle samenwerking met de EU opzeggen? Dan zal Duitsland reactie een diplomatieke middelvinger zijn. Oorlog zal het niet worden, maar vrij vertaald naar Sun Tzu (oorlog is voortzetting van diplomatie, maar dan met andere middelen) kun je dan zeggen dat de strijd dan op de groene mat zal worden geleverd.
Dat zou wat wezen jaalexbl69 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:24:
[...]

Griekenland kan het dus wel, ik zat met open mond toe te kijken hoe Rusland alles verspeelde..gambieter schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:31:
Ik verwacht weinig van deze wedstrijd: Rusland hoeft niet echt (zolang ze maar niet verliezen), Griekenland kan waarschijnlijk niet...
Ja, als je het zo bekijkt valt het falen van Oranje wel mee3XPER7 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:48:
Ongeloof, dit EK
[...]
Griekenland kan het dus wel, ik zat met open mond toe te kijken hoe Rusland alles verspeelde..
Pff, de Grieken hadden na 2 wedstrijden al meer punten dan Oranjegambieter schreef op zondag 17 juni 2012 @ 01:08:
[...]
Ja, als je het zo bekijkt valt het falen van Oranje wel mee
[ Voor 8% gewijzigd door Fid3lity op 17-06-2012 01:53 ]
Denemarken, Polen, Tjechië, Kroatië, Engeland, Zweden, Ukraïne en Rusland zitten óók niet in de Eurozone (en de laatste twee niet eens in de Europese Unie). Dat is met Griekenland erbij meer dan de helft van de deelnemers. Zo ongebruikelijk is dat dus niet.maartend schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:11:
Maar dat een Euro-land de titel wint lijkt vrijwel zeker, aangezien Duitsland en Spanje — of desnoods Frankrijk — de grote kanshebbers zijn.
Is dat omdat iedereen van elkaar wint dat doelsaldo telt?
Wat er gebeurd is dat alle resultaten van deze teams worden geschrapt tegen de teams met een ander puntentotaal. In dit geval betekend dus dat een team wordt weggestreept, Duitsland heeft namelijk 6 punten en de rest drie.kristan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 10:38:
Maar als Rusland niet doorgaat op onderling resultaat, en Nederland heeft straks evenveel punten als Denemarken, maar Nederland verloor van Denemarken en Portugal won van Denemarken...
Is dat omdat iedereen van elkaar wint dat doelsaldo telt?
Dat betekend dat alle drie de ploegen drie punten hebben op dat moment. (DK 3 tegen NL, PG 3 tegen DK en NL 3 tegen PG). In ons geval is dit dus geen verschil met de reguliere uitslag van de poule. Vervolgens wordt er dan naar het doelsaldo gekeken. Ook hier geld alleen de doelpunten onderling en hebben de doelpunten tegen Duitsland geen invloed. Op dit moment staat NL -1, DK 0 en PG op +1. Indien we met twee doelpunten verschil winnen wordt de stand NL +1, DK 0 en PG -1.
Stel we winnen 1-0 krijgen alle ploegen een doelsaldo van 0. Dan wordt er vervolgens gekeken naar het gemaakte aantal doelpunten. In dat geval gaat portugal door aangezien zij de meeste doelpunten hebben gemaakt.
De situatie was anders geweest als we de drie punten hadden behaald tegen Duitsland (theoritisch niet mogelijk, dat weet ik) en als dan de eindstand voor alle drie de ploegen 3punten was, dan was Nederland niet doorgegaan. aangezien de punten tegen Duitsland geschrapt zouden worden, wat betekend dat we op 0 punten zouden uitkomen.
[ Voor 11% gewijzigd door Jwlb op 17-06-2012 11:12 ]