I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wedstrijd voor de tweede plek (mogen we wel aannemen), een beetje als Nederland - Portugal morgen zal zijn.. Afijn, ik ben benieuwd
Szczesny betaalt de prijs voor zijn zwakke optreden in de eerste wedstrijd (hij is weer speelgerechtigd), Tyton behoud zijn plek in het doel na zijn goede prestaties als vervanger in her eerste duel en het hele tweede duel.
Leuke situatie: Polen en Tsjechie moeten beiden winnen om zeker te zijn, bij gelijkspel is Polen eruit en is Tsjechie afhankelijk van Griekenland-Rusland.
Leuke situatie: Polen en Tsjechie moeten beiden winnen om zeker te zijn, bij gelijkspel is Polen eruit en is Tsjechie afhankelijk van Griekenland-Rusland.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wie het weet mag het zeggen... Ik vind de Tsjechen wel duidelijk een sterkere indruk maken, maar een hele wedstrijd goed voetballen hebben ze nog niet gedaan. Polen heeft misschien een moment van zwakte van de Tsjechen nodig, maar dat moment komt ongetwijfeld en dan kan het toch weer beide kanten opgaan. Misschien dat het publiek nog een rol speelt, hoewel ik niet weet of er ook duidelijk meer Polen aanwezig zullen zijn... ik weet niet hoe de UEFA de kaartverkoop regelt.
De wedstrijd zal wel spannender zijn dan GRI-RUS, dus ik denk dat ik deze maar ga kijken.
De wedstrijd zal wel spannender zijn dan GRI-RUS, dus ik denk dat ik deze maar ga kijken.
... not as I do.
Ik denk dat de Tsjechen sterker zijn, maar ik hoop op Polen. Zou leuk zijn voor het thuisland.
Is dit het eerste grote voetbaltoernooi wat je kijkt?
Lekker weertje bij deze wedstrijd, bij Gri-Rus lijkt het nog droog te zijn. Nu maar hopen dat er geen onweer bijkomt.
Verwijderd
Zag/hoorde net wel wat donder en bliksem! Ben benieuwd of de andere match ook moet stoppen als deze stopt.gambieter schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:15:
[...]
Is dit het eerste grote voetbaltoernooi wat je kijkt?![]()
Lekker weertje bij deze wedstrijd, bij Gri-Rus lijkt het nog droog te zijn. Nu maar hopen dat er geen onweer bijkomt.
Volgens de UEFA wordt dat binnen 5 min na het stilleggen van een wedstrijd besloten.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:17:
[...]
Zag/hoorde net wel wat donder en bliksem! Ben benieuwd of de andere match ook moet stoppen als deze stopt.
De Griekse goal is mooi op tijd: nu moet Tsjechie wel, want zoals het nu staat zijn zowel Tsjechie als Polen uitgeschakeld.
Ligt het aan mij of zitten die polen als een gek te fluiten als Selassie op komt aan de zijkant?
Bij Jiracek of de andere flank is dat echt -veel- minder. Racisme? Of zoek ik er teveel achter?
Bij Jiracek of de andere flank is dat echt -veel- minder. Racisme? Of zoek ik er teveel achter?
Is Tsjechie nu zoveel sterker of Polen zo zwak de tweede helft? De Polen komen er gewoon niet meer aan te pas.
Tjsechie op 1-0!!!! Rusland ligt eruit bij deze stand
Tsjechie 1-0 voor, verdiend. Polen is zeer zwak. Nu zouden Polen en Rusland eruit liggen!
Top! Van mij mag het zo blijven, ik heb liever dat Nederland Tsjechie of Griekenland tegenkomt dan Rusland.
Hoe is het mogelijk dat een team wat de eerste 20 minuten Tsjechie zo onder druk zet, en meerdere echte kansen creëert (en verprutst), zo weg wordt gespeeld?
Droom lekker verder. Je ziet wat onderschatting kan doen: Zweden, Rusland en Nederland gaan gewoon exit.Boktor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:18:
Top! Van mij mag het zo blijven, ik heb liever dat Nederland Tsjechie of Griekenland tegenkomt dan Rusland.
Pessimist. We rollen die portugezen gewoon op met 4-0tweaker2010 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:19:
[...]
Droom lekker verder. Je ziet wat onderschatting kan doen: Zweden, Rusland en Nederland gaan gewoon exit.
Het is net Nederland huhPWM schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:19:
Hoe is het mogelijk dat een team wat de eerste 20 minuten Tsjechie zo onder druk zet, en meerdere echte kansen creëert (en verprutst), zo weg wordt gespeeld?
En Ronaldo wordt door het Nederlandse legioen uitgeschakeld door kammetjes en spiegeltjes op het veld te gooiencls schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:22:
[...]
Pessimist. We rollen die portugezen gewoon op met 4-0
Nee, maar is niet echt praktisch.gambieter schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:15:
[...]
Is dit het eerste grote voetbaltoernooi wat je kijkt?![]()
Gewoon om 6 en 9 uur een wedstijd.
Gewint, hier inde straat als enige juichen bij t doelpunt...
Niet teveel laten merken dat hier een tsech zit, in een straat vol met polen
Niet teveel laten merken dat hier een tsech zit, in een straat vol met polen
Pagina: 1