“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nu zien we inderdaad het ware gevreesde Polen. Die Russen zijn gek, maar deze gasten die je op deze video ziet, zijn niet bang om desnoods iemand dood te slaan.Jefrim schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:59:
Zit je een gezellig ijsje te eten...
[video]
Over de wedstrijd, ik hoop dat Rusland weer zo heerlijk aanvallend speelt als de vorige wedstrijd. En Rusland gaat deze wedstrijd ook winnen.
Fijn ook dat deze helden met x man de normale fans pakken. Wat een kerels.
De Russen kunnen er ook wat van overigens getuigde de beelden. Gewoon beide landen direct van het toernooi verwijderen. Never gonna happen.
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 12-06-2012 20:20 ]
PS: Rusland is beter, maar Polen heeft ook punten nodig dus dat belooft spannend te worden.
[ Voor 45% gewijzigd door tweaker2010 op 12-06-2012 20:25 ]

Nu maar even 90 minuten over voetbal praten, zal het daarna wel weer los gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 12-06-2012 20:26 ]
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Op zn neus ben ik bang
[ Voor 59% gewijzigd door Jwlb op 12-06-2012 20:28 ]
Gewoon, op de grond?PWM schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:25:
Denk dat je maar beter niet kan weten waar het rechterbeen van de linkergast gaat eindigen:
[afbeelding]
The devil is in the details.
Die bovenste is al wat ouder...
Desalniettemin gewoon kut weer, ik kijk uit naar frankrijk als host, met normale aantallen politie...
OH WACHT! DE WORLD CUP GAAT NAAR RUSLAND VOOR OVER EEN PAAR JAAR, JEEEJ
[ Voor 22% gewijzigd door StrongArmLance op 12-06-2012 20:32 ]
Dat is zijn linkerbeen
Het enige positieve aan de situatie, is dat ik zie dat alle internationale media de beelden heeft. Dit kan de UEFA niet downplayen, laat staan Polen.
Met een beetje mazzel is het morgen in Charkov wel gezellig met elkaar.
EDIT: Wil je echt zien wat voor een helden er tussen lopen, dan moet je de man in het zwarte jasje op :55 kijken: http://www.businessinside...oting-at-euro-2012-2012-6 Van achter aanvallen, dan vrienden roepen.
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 12-06-2012 20:35 ]
Verwijderd
hah, dit kan en zal de UEFA prima downplayen. deze hele situatie interesseert ze toch geen biet? reputatieschade kan niet, want zij zijn toch de enige die de sport voetbal mogen uitbaten. dus meer dan een korte publieke speech over tolerantie en respect hoef je niet te verwachten van ze.PWM schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:29:
Dit kan de UEFA niet downplayen, laat staan Polen.
mocht rusland later in dit EK nog tegen oekraine moeten spelen, dan kunnen we eenzelfde situatie verwachten ben ik bang.
PWM schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:29:
[...]
Dat is zijn linkerbeenZijn rechterbeen gaat de kaak en neus van de capuchon breken.
[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 12-06-2012 20:47 ]
Ik ben eigenlijk voor Polen, maar ook voor Dickie, dus ik weet het niet zo goed. Gelijkspelletje zou wel mooi zijn.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geloof mij... Dat gaat nog 10 keer erger worden als in Polen en Oekraïne aangezien daar ook wedstrijden worden georganiseerd met landen waar nagenoeg iedereen zwart of getint is. Ik voorspel dat er een heleboel donkere supporters daar in mekaar worden geramd door die nationalisten / fascisten. Dat wordt echt niet tof.kristan schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:28:
[...]
Maar gelukkig hebben we 4 jaar daarna een normaal WK in een snikhete zandbak
ON: Ik hoop dat dit net zo'n leuke wedstrijd wordt als gisteren Oekraïne - Zweden
Praat Advocaat trouwens geen Russisch?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou...Fiber schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:59:
Plat Haags verstaan ze overal...

Maar het bloed vloeit al dus de wedstrijd gaat nu echt beginnen
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Inderdaad, Rusland wordt een ramp.
[ Voor 55% gewijzigd door StrongArmLance op 12-06-2012 21:05 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Maakt het team er niet minder om.Sjah schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:10:
Polen is maar 62e op de Fifa-ranking...
Mooie run kerzhakov.
Fijn sfeertje
[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 12-06-2012 21:16 ]
Dacht ik alPaulEm schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:22:
Hoppa, 0 -1
UEFA has launched disciplinary proceedings against the Football Union of Russia over the behaviour of fans at the Euro 2012 championships.
It comes after Russian supporters threw fireworks and displayed illicit banners during their country’s opening match against the Czech Republic, in Poland.
The football governing body is also looking into allegations of racist abuse directed at Czech defender Theodor Gebre Selassie, who is black.
Violent scenes after the game are coming under scrutiny too.
Four stewards were injured after a fight broke out inside the stadium. According to one official, they were set upon by a group of drunken Russian supporters.
[ Voor 61% gewijzigd door Biersteker op 12-06-2012 21:26 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Ik kijk ook via de stream, af en toe even F5en, is die weer bij :- )Vlassie1980 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:25:
Ik kijk via een NOS stream, hij ligt er nu net in...
Ik kijk via Nos Livestream, vervelende ouders die weer wat anders moeten zien.
Weten die Russen wel dat Dick Advocaat eigenlijk een reïncarnatie van Napoleon is...?
Ik gok op stream
Vergeten op verstuur te drukken -___-
[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 12-06-2012 21:27 ]
Zonde weer dit..
Ben benieuwd wat de tweede helft gaat brengen
I served in a company of heroes.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
1 minuut later.. 1-1
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Edit: en dan roep je het een beetje over jezelf af... 1-1.
... not as I do.

Ik gok op een ava change van iemand.
Vandaag dacht ik 2 saaie potjes, maar grootste keeper blunder zover en mooiste doelpunt zoverv8power67 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:00:
Hoppa. Wat een goal zeg, prachtig!! Mooiste van tournament to nu toe!
Edit, mooi verhaal trouwens over z'n ouders.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2012 22:01 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou het allesbehalve 'mooi' noemenSinergyX schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:01:
[...]
Edit, mooi verhaal trouwens over z'n ouders.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Reminder aan Advocaat...Robkazoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:00:
Wanneer gaat Arsjavin eens gewisseld worden? Wat speelt die toch een belachelijk slechte tweede helft.
Zou leuk voor ze zijn, zeker als het diezelfde kerels van eerdere goal, bizar verhaal over z'n ouders, gun het hem wel.
Goed opgemerkt, zowel 2-1 als 1-2Fiber schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:13:
Het gaat nou echt op en neer. Kan echt beide kanten opvallen nu denk ik.

Euh, iets van dat op 11-jarige leeftijd die vader die moeder dood. Dan komt die vader in de bak en komt die kerel bij z'n oma te wonen die hem opvoed. Die oma overlijd even later ook nog.Vuvuzela schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:18:
Ik heb dat verhaal over de ouders van die gast gemist. Kan iemand ff vertellen?
Dan wou hij stoppen met voetbal,maar zijn oom heeft hem nog aangemoedigd. Zoiets.
Vader vermoordt moeder toen hij 11 jaar was. Opgegroeid bij oma, die leefde ook niet langer door. Hijzelf had het niet meer, wilde stoppen met voetballen, maar door oom (oud-speler Polen, heb die naam niet onthouden) toch doorgegaan. En ziehierVuvuzela schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:18:
Ik heb dat verhaal over de ouders van die gast gemist. Kan iemand ff vertellen?
edit: als zelfs een modje het zegt, zal ik het wel goed hebben gehad
[ Voor 7% gewijzigd door mat.hi.as op 12-06-2012 22:20 ]
apis29 in "Veiligheid tijdens het EK"kristan schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:28:
[...]
Die bovenste is al wat ouder...
Desalniettemin gewoon kut weer, ik kijk uit naar frankrijk als host, met normale aantallen politie...
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 12-06-2012 22:30 ]
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Denk niet echt dat er een 'beste eindstand' is tussen deze twee landen, overlast zal er hoe dan ook zijnACID-dude schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:29:
Zou dit de beste eindstand zijn met het oog op de kans op gewelddadige overlast?
[ Voor 15% gewijzigd door Robkazoe op 12-06-2012 22:32 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wat dat betreft maar goed dat het 1-1 is, als die Russen zouden verliezen zijn de rapen gaar!
[ Voor 30% gewijzigd door Vlassie1980 op 12-06-2012 22:35 ]
Ja he weer idd, elke wedstrijd van dit ek heeft 3min gehad iddPaulEm schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:33:
Ja hoor, weer 3 minuten
Niet een signaal, dit is gewoon uit voorzorg, om verdere conflicten binnen het stadion te voorkomen.Vlassie1980 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:34:
Sodeknetter, even een signaaltje afgeven dat er niet met Polen te spotten valt ofzo... Jammer dat dat nodig is..
Precies, dat is echt geen overbodige luxe hoor ... Hoppa, weer 20 punten d'r bijPaulEm schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:35:
[...]
Niet een signaal, dit is gewoon uit voorzorg, om verdere conflicten binnen het stadion te voorkomen.

Ze staan wel heel provocerend recht voor het Russische vakPaulEm schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:35:
[...]
Niet een signaal, dit is gewoon uit voorzorg, om verdere conflicten binnen het stadion te voorkomen.
Ze zouden natuurlijk ook gewoon in de catacomben kunnen blijven staan
Leuke stand in de groep ook: 4-3-2-1 Blijft spannend zo!
Voor zover ik weet stond dit aan beide kanten. Correct me if I'm wrongMatthias94 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:38:
[...]
Ze staan wel heel provocerend recht voor het Russische vak
Ze zouden natuurlijk ook gewoon in de catacomben kunnen blijven staan
Inderdaad beide kanten.PaulEm schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:39:
[...]
Voor zover ik weet stond dit aan beide kanten. Correct me if I'm wrong
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
^ Wat hij zegt.
Sorry, dat heb ik even gemist dan.
Ik moet ze wel gelijk geven dat ze wat extra mensen erbij roepen hoor, vorige wedstrijd die Russen die een paar stewards in elkaar timmeren, dat gedoe vandaag weer. Echt jammer dat het dan weer zo moet.
YouTube: Hooligans - All the riots related to EURO 2012 - Updated regularly
Enige jammer is wel dat de "rellen" (ze waren nou ook weer niet zo groot hoor - klein schalig door de stad op verschillende tijdstippen) geen escalatie kende om gebroederlijk de poolse politie eens een lesje te leren. En ja dat heeft een achtergrond reden, en nee ik zat op werk/thuis dus mij zie je daar niet tussen terug.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.