I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Tsjechen moeten wel, de Grieken kunnen counteren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Edit: bedoelde eigenlijk mooie goal maar prachtige actie, goal was niet heel bijzonder maar de pass was zeer strak.
[ Voor 54% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2012 18:05 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Man wat slecht verdedigd zeg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ben benieuwd of wij dat morgen tegen de Duitsers ook voor elkaar gaan krijgen

Vraag me wel af of de Grieken behalve afwachten uberhaupt wel iets anders in hun mars hebben. Kan maar zo een monsterzege voor Tsjechië worden.gambieter schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:03:
Toet toet, dat is snel. Goed voor de wedstrijd, nu kan Griekenland niet afwachten
En ja hoor, daar is nr. 2... ben benieuwd!
Edit: inderdaad, TIEN! TIEN! TIEN!
[ Voor 4% gewijzigd door Clush op 12-06-2012 18:08 ]
... not as I do.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat Polen nu al bang wordt. Zij hadden veel moeite met de Grieken (zelfs toen die met 10 man verder moesten), en ze moeten nog tegen de Tsjechen. Als Rusland vanavond wint, dan verwacht ik eigenlijk dat Polen het niet gaat redden.Clush schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:07:
Vraag me wel af of de Grieken behalve afwachten uberhaupt wel iets anders in hun mars hebben. Kan maar zo een monsterzege voor Tsjechië worden.
En ja hoor, daar is nr. 2... ben benieuwd!
Tsjechen kampioen
Die zijn effe die 4-1 van vrijdag aan het uitwissen
Als dat zou kunnenFiber schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:07:
Wat een spektakel. Als Nederland morgen nou ook eens zo zou beginnen!

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Resulaten behaald in de eerste 5 minuten bieden geen garantie voor de volgende 85mat.hi.as schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:10:
In dit tempo wordt het 30-0. Zal wel een mooi record zijn (waarschijnlijk)
denk het niet hé....mat.hi.as schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:10:
In dit tempo wordt het 30-0. Zal wel een mooi record zijn (waarschijnlijk)
Leuke commentator trouwens op NOS, wie is dat?
Denkdegoals pijn doen
Tsjah, als die 't spel loopt te belemmerenv8power67 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:24:
Whaha veel spelers willen het maar deze doet het, effe de scheids tackelen
dat wel, maar het was wel dom van Rosickygerardus87 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:27:
Leuk theater stukje
Maar was niet heel slim van die andere speler was gevaarlijk.

Je kan het ook overdrijven dat vallen.
Nou, gaat makkelijk blijkbaar, ik denk dat dit ook wel wat te weeg brengt.gerardus87 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:41:
Die grieken hebben echt wat met buitenspel. Zou wel mooi zijn geweest voor de wedstrijd een goaltje van de grieken
Een goed begin is het halve werk moeten de Tjechen gedacht hebben.Bastien schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:10:
De Tsjechen hebben haast... willen voor de rust al klaar zijn met de wedstrijd of zo
[...]
Als dat zou kunnen
Einde van de 2e helft zag je het al minder worden, ben benieuwd of de Grieken nog terug kunnen komen.
Ik hoop het wel, ze werden inderdaad beter eind 2e.tweaker2010 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:50:
[...]
Een goed begin is het halve werk moeten de Tjechen gedacht hebben.![]()
Einde van de 2e helft zag je het al minder worden, ben benieuwd of de Grieken nog terug kunnen komen.
Anders wordt t een beetje een saaie wedstrijd.
Ja ik heb altijd het idee dat ze bij de UEFA naar random.org gaan om dat aantal minuten te bepalen.mat.hi.as schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:46:
Pfft, ik dacht wel meer dan 1 minuut blessuretijd. 2 goals +keeper die down was + genoeg overtredingen = 3 minuten, dacht ik.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hoe bedoel je? Cech is niet normaal.Fiber schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:11:
Dat doet ie normaal nooit...

Czech flag?3XPER7 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:52:
Yeahh!* StrongArmLance meldt zich met zijn eerste goed voorspelde uitslag
Ik meld me ook aan!3XPER7 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:52:
Yeahh!* S401 meldt zich met zijn eerste goed voorspelde uitslag
Hopelijk zorgen die Russen voor meer vuurwerk.
@3XPER7: moet je je avatar vlag niet veranderen?
Polen - Rusland 1-2 heb ik voorspeld. Ik kan nog wel even wachten op mijn eerste perfecte voorspelling

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 12-06-2012 19:56 ]
[ Voor 71% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 12-06-2012 21:04 ]