[Groep B] Denemarken - Duitsland

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
17 juni 2012 (20:45)

Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/den.png Denemarken - Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ger.png Duitsland

Dit topic is bedoeld voor van alles en nog wat gedurende de wedstrijd :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 18:21

artificial_sun

Mazda Rx7

Vreemd dat dit topic nog leeg is?!

Ik ga er niet vanuit dat er afspraken gemaakt wordern tussen DE en DU. Ik verwacht dat de Duitsers er vol voor gaan OF in de blessuretijd een winnend goal maken :p

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:13
Waarom zouden ze dat doen?
Op papier is Nederland wel sterk, al spelen ze niet al te best, het is net de vraag wie Duitsland liever mee heeft de volgende ronde in al moet Nederland dan tegen Portugal wel enorm goed spelen.
Zo werkt het helaas wel vaak, net als Kroatie-Spanje wat waarschijnlijk 2-2 gaat worden...

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
omdat het niet geheel onaannemelijk is dat Nederland van Portugal verliest en dan kan Duitsland bij verlies tegen Denemarken zomaar uitgeschakeld zijn. In de laatste wedstrijd moeten drie ploegen winnen en mag er ééntje niet verliezen, dat is geen situatie waarin je vooraf afspraken kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de radio zeiden ze dat Müller(?) de kleedkamer van Oranje binnen was gekomen en had gezegd dat ze hun sportieve plicht zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:28

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

EJVL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:30:
Waarom zouden ze dat doen?
Op papier is Nederland wel sterk, al spelen ze niet al te best, het is net de vraag wie Duitsland liever mee heeft de volgende ronde in al moet Nederland dan tegen Portugal wel enorm goed spelen.
Zo werkt het helaas wel vaak, net als Kroatie-Spanje wat waarschijnlijk 2-2 gaat worden...
Zo werkt het helemaal niet... heel vroeger was het nog wel eens zo dat er heel veel gerekend werd en teams zich inhielden (bv Nederland - Ierland op WK 1990, of een beroemd voorbeeld is de 'Schande von Gijón' uit 1982 Wikipedia: West Germany 1–0 Austria (1982 FIFA World Cup) )

Enkel, de nadelen van zulke deals zijn vaak véél groter en voor de motivatie en concentratie van voetbalspelers is het een ramp...

De huidige duitse coach Löw is ervaren genoeg om te weten dat het juist uiterst belangrijk is geconcentreerd te blijven.
Bovenal hebben ze enkel spelers die de speelervaring én wedstrijdritme ook hard nodig hebben (Schweinsteiger bv was lang geblesserd en heeft wedstrijd-ritme nodig om zn vorm terug te vinden)...

Mogelijk dat ze wel wat wisselen tov hun basisteam, maar dat zal vast geen verzwakking betekenen, Duitsland heeft een erg brede selectie en veel spelers die erg dicht tegen basisniveau aanzitten en de onderlinge concurentie is daar ook scherp... weinig spelers hebbene en écht vaste basisplaats-garantie (Podolski op dit moment en persoonlijk vind ik dat eerder een zwaktebod, ik zou graag bv Reus, Götze of Schürle op diens positie zien en denk dat dat een verbetering kan zijn).

Overigens, helaas moet ik deze wedstrijd wel gaan kijken, ik woon in duitsland en hier is geen mogelijkheid de andere wedstrijd gewoon te zien (en heb ook geen zin in een internet-stream oid., kijk liever ergens in een kroeg).

Van wat ik merk van de duisters is dat die allemaal gewoon verwachten dat duitsland voor de winst gaat ... het lijkt niet eens een overweging te ijneen wedstrijd te 'verschenken' om de hollanders of portugezen dwars te zitten...
Heeft ook weinig zin want daarvan profiteren vooral de potentiele tegenstanders van Duitsland (en ik denk dat de Duitsers best graag bv. een keiharde halve finale tussen Holland en Spanje zouden willen zien, als ze zelf dan de finale halen de spanjaarden voorheen bont-en-blauw geschopt kunnen worden door de hollanders)

[ Voor 18% gewijzigd door RM-rf op 15-06-2012 12:02 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 18:21

artificial_sun

Mazda Rx7

RM-rf schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:57:
[...]

Heeft ook weinig zin want daarvan profiteren vooral de potentiele tegenstanders van Duitsland (en ik denk dat de Duitsers best graag bv. een keiharde halve finale tussen Holland en Spanje zouden willen zien, als ze zelf dan de finale halen de spanjaarden voorheen bont-en-blauw geschopt kunnen worden door de hollanders)
Of om ons gewoon nog een keer te verslaan :+

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Toch een mooi gebaar. Nederland heeft het nu helemaal in eigen hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik geloof niet in beloftes op een EK. Jammer voor Oranje, maar ik verwacht een gelijkspel: 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:35

JT

VETAK y0

Iemand nog een stream voor deze wedstrijd?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

JT schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:09:
Iemand nog een stream voor deze wedstrijd?
Nederland 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
http://nos.nl/ek2012/live/

Waar slaat het op dat er nu al POR - NED 0 - 1 en DEN - DUI 1 - 2 staat? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 17-06-2012 20:11 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Gister werd er op de NOS ook maar 1 wedstrijd gestreamed, ik betwijfel of dat deze wedstrijd is...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:14

Clush

Do as I say...

JT schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:14:
[...]

Gister werd er op de NOS ook maar 1 wedstrijd gestreamed, ik betwijfel of dat deze wedstrijd is...
Gister werden ze allebei gestreamd, die van de 2e wedstrijd begon alleen iets te laat omdat iemand was vergeten de knop om te zetten.

Inmiddels is de NL3 stream al live, dus dat zal nu wel beter gaan.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ok, waar kan je die andere stream dan vinden?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Gewoon op dezelfde pagina van de NOS, aan de rechterkant zie je een kleine video van de andere stream en met die ronde paarse knop ertussen kan je switchen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:40
Hahn schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:11:
http://nos.nl/ek2012/live/

Waar slaat het op dat er nu al POR - NED 0 - 1 en DEN - DUI 1 - 2 staat? :+
Ze waren het script, dat de NOS van de UEFA heeft gekregen, al per ongeluk aan het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Zowaar, Gomez is menselijk ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 11:19
Mooi doelpunt :) Duitsland is ook veel sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Yep. Nu alleen nog maar een tweede Oranje-goal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Wtf, 1-1. Op zich wel mooi doorgekopt.

[ Voor 65% gewijzigd door sewer op 17-06-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De Denen doent het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Duitsland heeft hetzelfde probleem als Nederland tegen Denemarken, ze krijgen/creeren tig grote kansen maar hij wilt er maar gewoon niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Gomez is niet scherp vandaag. Die kans net had hij direct moeen schieten, hij wilde de bal het doel inlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Nou, tweede helft is wel een heel stuk minder attractief. Duitsland komt nauwelijks meer door de verdediging heen.

Wel verdacht rustig hier :? :P

[ Voor 22% gewijzigd door sewer op 17-06-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Momenteel ligt Denemarken eruit, die zullen wel moeten nu. Want op Oranje rekenen is onverstandig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
2-1 van Bender, the lovable robot strikes again :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ook al is er wel genoeg aan het spel aan te merken, toch gewoon netjes alle drie de wedstrijden gewonnen in de 'poule des doods' :)
Pagina: 1