I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Welicht handig om te weten
We zullen het gaan zien straks
[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 08-06-2012 20:18 ]
Officieel slowchat-topic dus?gambieter schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:06:
Dit topic is bedoeld voor van alles en nog wat gedurende de wedstrijd.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Tsjechië nog weinig van gezien.
Laat ik het zo zeggen: slowchat is niet verplicht, en het zou leuk zijn als mensen wat meer moeite doen voor goede posts ipv de meest primaire brainfarts. Maar erop modereren zal onbegonnen werk zijnGunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:17:
Officieel slowchat-topic dus?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Meer drama en minder voetbal bedoel je? Dat maakt de openingsdag in ieder geval een stuk memorabelerNikolas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:21:
Hopelijk minder drama en meer voetbal in deze wedstrijd.
Ik denk dat het rusland wordt, maar dat is meer omdat ik van tsjechie niet echt een idee heb om eerlijk te zijn.
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
En Rosicky natuurlijk. Toch wel een beetje een revelatie in de 2e helft van het seizoen bij Arsenal.
[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 08-06-2012 20:28 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Die kerel zal niet de nieuwste TV-hit worden, ben ik bang...Diversity schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:28:
Sodemieters op met dat lab!
Maar krukar zou wel eens gelijk kunnen krijgen.
delete account
Dat lab is prima voor vanavond bij een nabeschouwing. Nu is het inderdaad gewoon irritant.Diversity schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:28:
Sodemieters op met dat lab!
Dat is zijn officiele naam hoor ik net van de commentator, zo leer je nog eens wat.
Ik dacht nog even dat het onzin was, maar volgens de engelse wikipedia klopt het inderdaad:Amras schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:49:
[...]
Dat is zijn officiele naam hoor ik net van de commentator, zo leer je nog eens wat.
Dirk Nicolaas "Dick" Advocaat
Edit: 1-0 voor Rusland
[ Voor 15% gewijzigd door tweaker2010 op 08-06-2012 21:01 ]
Daar waren die Russen het niet helemaal mee eens.tweaker2010 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:55:
De Russen vallen me tegen tot nu toe. Vooral veel lange ballen naar voren en verder blijven ze afwachten.
[ Voor 6% gewijzigd door iChaos op 08-06-2012 21:01 ]
Jammer aangezien hun aanval erg goed is.
Trouwens Dzagoev had die best wel mogen scoren.
Wow, dat was een kans
Rusland speelt wle bizar goed op de counter zeg, mijn voorspelling gaat er in ieder geval al ver naast zitten
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Rusland gaat erg ver komen dit EK
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Fysiek sterk, bij vlagen mooi, snelle en krachtige counters en drie diesels op het middenveld.
wijze woorden
Baros kan wel (goede herinneringen aan die kerel)
Rosicky prima
Cech goed
Kadlec ook prima
Maar dat is het wel zo'n beetje
Jankulovski die bij AC Milan zit/zatkristan schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:16:
Niet te vergeten, Tsjechië is niet zo ongelooflijk goed...
Baros kan wel (goede herinneringen aan die kerel)
Rosicky prima
Cech goed
Kadlec ook prima
Maar dat is het wel zo'n beetje
Ujfalusi is niet verkeerd bezig bij Galatasaray, hoor ik van vrienden die voor Galatasaray ben (ben zelf voor Fenerbahce uit de Turkse league)
Of lul ik nu uit m'n nek? Houd het voetbal internationaal niet echt in de gaten
[ Voor 9% gewijzigd door iChaos op 08-06-2012 21:21 ]
There are SEVEN players from the same club (Zenit St.Petersburg) in Russia's starting eleven.
From 2001 -2008 Russian midfielder Roman Shirokov played for an astonishing NINE different clubs
Alan Dzagoev is the youngest outfield player ever to compete for Russia, and second youngest overall after Igor Akinfeev.
Theodor Gebre Selassie, born to a Czech mother and Ethiopian father is the first black player to play for the Czech Republic.
Russia have the oldest forward line at Euro2012 in terms of average age, they have an average age of 30 years.
Russia are 14 matches unbeaten, winning 7 and drawing 7 since a 1-0 friendly defeat by Iran on 09/02/2011.
This is the third successive European Championship for five of the Czech Republic squad: Čech, Baroš, Rosický, Plašil and Tomáš Hübschman.
[ Voor 75% gewijzigd door StrongArmLance op 08-06-2012 21:25 ]
Een middenveld lijken ze ook niet echt te hebben, al helemaal niet als de Russen aan de bal zijn. Ze lopen daar zo'n beetje tussendoor met het idee van "ok, wat nu" lijkt het?tweaker2010 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:20:
Die Tsjechische aanval is gewoon heel beperkt. Het blijft eenrichtingsverkeer... Go Russia!
Edit: laat maar, kristan kent zn feitjes veel beter
[ Voor 39% gewijzigd door BlueMotion op 08-06-2012 21:29 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
Mwoah, ze staan op de rand van te oud, nu valt het nog niet mee, die magische grens van 30 wordt overdreven. Aanvallers zijn het best tussen 25 en 32.Denzis schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:28:
Die russen doen het erg goed voor oude mannetjes
2-0 is heerlijk
Hmmm het was al langer bekend dat Dzagoev een aardig talent was hoor, trouwens dat kon iedereen wel zien denk ik.Sjah schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:51:
Voor het eerst dat ik v Halst met zijn stomme cirkeltjes eens nuttig vond, hij liet aardig zien waarom Dzagoev/Dzagojev een talent is.... (Wiki NL heeft geen pagina van die jonge God).
En weer een doelpunt die compleet uit de lucht valt, leuk voor de wedstrijd, dat wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Fiber op 08-06-2012 21:55 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
2-1 bedoel je
dit wordt nog een interessante wedstrijd!
Ik bedoel dat die Russen de wedstrijd onder controle hebben en in een moment een tegendoelpunt voor de tegenstander.Fiber schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:54:
Hoe bedoel je een goal uit het niets...?
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Welke toto? Mijn toto klopt nog steeds hoorkristan schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:58:
Jammer voor de toto
Ik zie de Tsjechen nu eerder 2-2 maken dan de Russen 3-1.
2-1electrom schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:03:
Hoeveel staat het momenteel?
Tsjechie verrassend sterker dan verwacht.
Edit: wat een misser die laatste, misschien moet hij maar gewisseld worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Tweaking Art op 08-06-2012 22:12 ]
Hoe bedoel je, retorische vraag...Tweaking Art schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:57:
[...]
Ik bedoel dat die Russen de wedstrijd onder controle hebben en in een moment een tegendoelpunt voor de tegenstander.

Wordt wel saai zo. Straks frommelen die Tsjechen er toch nog een gelijkmaker in...

Zeker nu zijn vervanger er binnen een paar minuten hem er snaarstrak inschiet...UltraSub schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:14:
Kerzakhov zal toch wel slecht slapen vannacht zeg...
[ Voor 91% gewijzigd door Devster op 08-06-2012 22:25 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
[ Voor 15% gewijzigd door blobber op 08-06-2012 22:46 ]

Tsjechië is volledig ingezakt na de 2-1
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Ik had Rusland op winst, telt dat ook?
Ik had 1-1 (eerste wedstrijd) en 3-1, maar die Pavlnogwat moest het zonodig verpesten
Nederland kan trouwens maar het beste zorgen dat ze eerste worden in de poule om deze Russen zo lang mogelijk te ontlopen.
[ Voor 21% gewijzigd door Sleepie op 08-06-2012 22:29 ]
Dirk.Fiber schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:29:
Holy shit, kijk je even niet, is het opeens 4-1, ongelofelijk. Wel leuk voor Dick!
Dirk (Dirk Nicolaas Advocaat is z'n echte naam).