Hallo iedereen,
Ik heb vorige zomer een game pc voor mezelf samengesteld en gebouwd (zie mijn inventaris).
Nu heb ik mijn vriend overtuigt ook over te stappen naar Pc Gaming, en heb ik voor hem een systeem samengesteld. Hij ziet de voordelen van een computer voor alle standaard pc/school taken, en een game systeem ineen.
Dit is de eerste keer dat ik een Intel systeem samenstel, en ik moet nog wennen aan de combinaties van proccesor/chipset/socket.
Is dit alles compatible? En is dit de optimale configuratie voor het geld?
Kast: Fractal Design Core 1000
Videokaart:Club3D Radeon HD 6850 CoolStream Edition
Voeding: Corsair Builder CX430 V2
Geheugen: Corsair CMV4GX3M1A1333C9
Mobo: Asrock H61M-GE
Dit is de setup die ik in gedachten heb, ik weet dat ik er geen harddisk heb bijgedaan.
Vanwege de hoge prijzen lijkt het me verstandig af te wachten tot de prijzen lager zijn.
Hij gebruikt tijdelijk een oude harddisk.
Is dit een goed systeem? Alle tips/verbeteringen zijn welkom.
Ik heb vorige zomer een game pc voor mezelf samengesteld en gebouwd (zie mijn inventaris).
Nu heb ik mijn vriend overtuigt ook over te stappen naar Pc Gaming, en heb ik voor hem een systeem samengesteld. Hij ziet de voordelen van een computer voor alle standaard pc/school taken, en een game systeem ineen.
Dit is de eerste keer dat ik een Intel systeem samenstel, en ik moet nog wennen aan de combinaties van proccesor/chipset/socket.
Is dit alles compatible? En is dit de optimale configuratie voor het geld?
- Budget: 500,-Euro
- Gebruik: Voornamelijk Gamen.
- Randapparatuur: Muis/toetsenbord heeft hij al, Scherm wordt een BenQ GL2250
- Voorkeur voor een Intel systeem.
Kast: Fractal Design Core 1000
Videokaart:Club3D Radeon HD 6850 CoolStream Edition
Voeding: Corsair Builder CX430 V2
Geheugen: Corsair CMV4GX3M1A1333C9
Mobo: Asrock H61M-GE
Dit is de setup die ik in gedachten heb, ik weet dat ik er geen harddisk heb bijgedaan.
Vanwege de hoge prijzen lijkt het me verstandig af te wachten tot de prijzen lager zijn.
Hij gebruikt tijdelijk een oude harddisk.
Is dit een goed systeem? Alle tips/verbeteringen zijn welkom.