Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
Hallo allemaal,

ik was net aan het whatsappen met de mijn mooie witte S3, en toen viel de scherm uit.
Ik vroeg mij af of er meer mensen waren die dit al hebben meegemaakt.

Heb ook contact gehad met helpdesk van Studentmobiel.nl en ik moet hem vandaag opsturen in de orginele verpakking, en zonder gebruikers sporen om voor de DOA procedure in aanmerking te komen.

Ben benieuwd of ik nu gewoon pech heb of dat meer mensen dit probleem hebben ondervonden.

kampenpower

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zonder gebruikers sporen
Dus met 'sporen' (wat is de definitie daar dan weer van), krijg je geen DOA? Maar dan heb je toch gewoon nog garantie?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
Ja dat denk ik wel. Wat ze me over de telefoon hebben verteld is dat er geen krasje op mag zitten.
Dus b.v. als de telefoon in je broekzak zit en er komt een krasje op de achterkant of scherm..
Hij moet er dus nieuw uitzien..

kampenpower

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 07:57

silitek

Tubes Only

oner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:26:
Ja dat denk ik wel. Wat ze me over de telefoon hebben verteld is dat er geen krasje op mag zitten.
Dus b.v. als de telefoon in je broekzak zit en er komt een krasje op de achterkant of scherm..
Hij moet er dus nieuw uitzien..
Korreltje zout nemen het is namelijk een gebruiksvoorwerp. Krasje op de back heeft niet met kapotte hardware te maken. Sterker nog ze mogen deze criteria niet eens voeren dat is tegen het Consumentenrecht.
;)

Tubes....It's what make music music!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:19

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:38:
[...]

Korreltje zout nemen het is namelijk een gebruiksvoorwerp. Krasje op de back heeft niet met kapotte hardware te maken. Sterker nog ze mogen deze criteria niet eens voeren dat is tegen het Consumentenrecht.
;)
en toch moet je zelfs daarmee uitkijken :X Ze maken daar nogal eens met enige regelmaat misbruik van :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 14:38

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oef, een titelfix zou wel op zijn plaats zijn. Verder is een scherm onzijdig en staan er nog een aantal taalfouten in je bericht die pijn aan mijn ogen doen :X )

Is het niet 'gewoon' de spaarstand die het scherm uit doet vallen?
Is de batterij vol?
Kan je nog naar download of recovery modus? Zo ja, heb je al een reset gedaan?
Accu er al 30 seconden uit gehad en weer terug geplaatst?
Gaat het toestel nog aan?

Er mist nogal wat informatie.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb je post in het SIII topic ook gezien en ook dat je op een andere manier ook niet op kunt starten.

Conclusie is => ding is stuk.

Vanaf dan word het het een garantieverhaal en dat hoort hier niet thuis. Als er meerdere stuk zijn dan lees je dat in het SIII topic/individuele topics, aan jou geval valt nu niets meer te doen/testen. Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.