• mgdejong
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-01 08:11
Hallo Allemaal,

Ik heb het volgende type moederbord voor me liggen : Asus P5GD2-TVM/S
Ik kan nergens info of drivers vinden van dit type bord.

Wie kan me hieraan helpen.
Het zou ook al fijn zijn als ik wist in welk type en merk computer dit bord heeft gezeten.

Alvast bedankt.

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Lijkt op een niet-zo-gebruikelijk Asus 775 moederbord. Kan het zijn dat het uit een OEM PC is gekomen, zoals een HP, Acer, of Medion? Dan is het goed mogelijk dat het een versie is die specifiek voor deze retailer is gemaakt door Asus, driversupport is dan vaak om te janken. De beste manier om alle data hierover boven water te krijgen is (als het al een werkend systeem is) een programma als Aida32 / Aida64 te draaien en daar de componenten te vergelijken. Als het nog geen werkend systeem is kan je een hoop info halen uit het merk/type van de chipset.

Welke data heb je vooral nodig? Manuals of drivers, of wil je bijv. weten hoeveel / wat voor geheugen erin kan?

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Inderdaad, het lijkt me gewoon een iets uitgeklede versie van de P5GD2. Als je kijkt op deze link, en het vergelijkt met de specificaties van een gewone P5GD2 dan zijn er minder PCI-e 1x sloten.

edit: Is een TVM/S blijkbaar..

[ Voor 17% gewijzigd door Dagion op 08-06-2012 15:42 ]

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:33
Waarschijnlijk komen deze specs aardig overeen, alleen missen dan de deluxe opties.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:15