Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A]Prijsrange selectie

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik zat even te kijken nav dit topic:
SinergyX in "Rare vraag misschien. zeer goedkope whatsapp telefoon"

voor wat telefoons.
http://tweakers.net/aanbo...4qBgkA6OdU3M0_JKq80J6cWAA

Nu viel mij op dat de 'prijsrange' van 0 naar 227 euro loopt, terwijl er (nu gesorteerd) groot aantal telefoons ver over deze 227 euro gaan, maar ook genoeg die onder de 100 euro zitten. Maar wil ik het schuifje aanpassen, kan ik enkel 0-107-127-147 etc kiezen, maar niet gericht tot bijvoorbeeld 50 euro.

Tot 107 euro is dan nog redelijk te zoeken, maar de 'teab' of ruil-acties zijn dan nog niet te filteren. (3 pagina's, waarvan slechts pagina 1 dus prijzen hebben).

Is het dan niet makkelijker zelf een bedrag min/max te kunnen invullen ipv die sliders? Ook in de normale PW heeft deze een enorme afwijken (bijvoorbeeld bij cases, gaat van spul van amper 3 euro tot ver over de 3000, maar de slider gaat van 0 naar 900).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
SinergyX schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:43:
Tot 107 euro is dan nog redelijk te zoeken, maar de 'teab' of ruil-acties zijn dan nog niet te filteren. (3 pagina's, waarvan slechts pagina 1 dus prijzen hebben).
Daar wilde ik nou net zelf ook een topic over openen. Ik vind zelf die teab- en ruiladvertenties niet interessant en ik zou ze er dan ook graag uit filteren. Helaas kan dat niet zonder gelijk in te stappen met een hogerliggend bedrag.
Ik zou dan ook graag nog een tussenliggende filteroptie zien.