"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 32% gewijzigd door KirovAir op 08-06-2012 13:36 ]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Smultie.. lees nou eens de topic door. Toestel ingeleverd, zoekt dus toestel waarom? Inderdaad om die tijd door te komen. Ga je daar 150+ euro aan besteden? Nee dacht het niet.
Heb ook nog wel een spica liggen, maar alas, geen update naar 2.1 gekregen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bij V&A zijn natuurlijk leuke toestellen te vinden voor die prijs.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
Niet echt veel eigen inzet mijn inziens.
Er staat niet dat ze het niet kán missen, misschien wíl ze het gewoon niet missen voor iets als een telefoon?Smultie schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:34:
Als ze geen 150 euro voor een telefoon kan missen, moet ze misschien eens helemaal geen telefoon kopen!?
Life is not about specs, it is about joy!
Achterlijk duur? Vind dat wel meevallen eigenlijk.lanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:42:
ik ga kijkenbedankt allemaal voor de hulp. Ik blijf het toch achtelijk duur vinden allemaal
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Wat wil je nu?lanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:45:
als je kijkt naar de productie kosten vs de verkoop kosten. Ik denk dat de prijs gewoon zo omhoog is gedreven omdat de consument het er constant bereid is voor te betalen.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
dat valt allemaal wel mee hoorlanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:45:
als je kijkt naar de productie kosten vs de verkoop kosten. Ik denk dat de prijs gewoon zo omhoog is gedreven omdat de consument het er constant bereid is voor te betalen.
Dat ligt ook aan het toestel, als ik een iPhone zie die ze voor 220 euro maken en verkopen voor 599..
Dan zit daar aardig wat tussen.
Maar goed dat is weer een discussie appart.
Voor 220 euro is de fabriek betaald ja.Mektheb schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:51:
[...]
Dat ligt ook aan het toestel, als ik een iPhone zie die ze voor 220 euro maken en verkopen voor 599..
Dan zit daar aardig wat tussen.
Maar goed dat is weer een discussie appart.
Klopt, maar zoals iedereen weet verdient Apple er geen 50euro op.
En veel stations zullen er niet zijn, en ook transport kost nagenoeg niks als je een Container vol heb.
Dus ja erg overdreven gezegt misschien, maar ze verdienen genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 08-06-2012 13:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik heb hetzelfde gehad, bij ons thuis lag er nog een blackberry curve die ik kon gebruiken voor whatsapp (maar voor de rest echt de meest primitieve smartphone voor iemand die de iPhone gewend is, browsen etc. is echt een drama daarop).. ik moest wel een aparte prepaid kaart gebruiken daarop ivm blackberry bundel, dus verder is het niet aan te raden een blackberry te kopen als vervangingstoestel
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 18:20 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dit topic is gesloten.
![]()