Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Even een vraagje,

mijn moeder heeft vandaag haar galaxy Ace moeten inleveren, maar ze zoekt nu een echte budget phone voor whatsapp, internet en bellen.

Budget prijs? ongeveer 40 á 50 euro, mag iets meer als nodig, maar in deze prijsklasse moet het lukken.

Helaas als ik op google zoek, zie ik alleen maar phones van +- 150 euro, en dat is toch iets te enthousiast

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 08-06-2012 13:32 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wat voor internet dingen doet ze?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ze geen 150 euro voor een telefoon kan missen, moet ze misschien eens helemaal geen telefoon kopen!?

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 11:48
Een tweedehands oudere generatie smartphone moet je met dat budget wel redden. Anders iets van ~40 à 50 er tegenaan gooien en voor een oude Desire gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door KirovAir op 08-06-2012 13:36 ]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-11 11:29

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

2e hands, kijk eens op V&A?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 11:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk eens rond in de V&A, denk dat je daar al aardig wat toestellen kan vinden voor 50 euro die deze dingen kunnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
bedankt mensen :) ik ga vanavond even kijken. Maar sorry, even tussendoor:

Smultie.. lees nou eens de topic door. Toestel ingeleverd, zoekt dus toestel waarom? Inderdaad om die tijd door te komen. Ga je daar 150+ euro aan besteden? Nee dacht het niet.

Heb ook nog wel een spica liggen, maar alas, geen update naar 2.1 gekregen :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik denk dat HTC Wildfires, Desires prima geschikt zijn. Of de Samsung Galaxy.. XYZ?? daar ook goed in de buurt komen.

Bij V&A zijn natuurlijk leuke toestellen te vinden voor die prijs.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De goedkoopste android telefoon kun je toch ook gewoon in de pricewatch vinden? (pricewatch: Samsung Galaxy Pocket S5300 Zwart)

Niet echt veel eigen inzet mijn inziens.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:37

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Smultie schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:34:
Als ze geen 150 euro voor een telefoon kan missen, moet ze misschien eens helemaal geen telefoon kopen!?
Er staat niet dat ze het niet kán missen, misschien wíl ze het gewoon niet missen voor iets als een telefoon?

Life is not about specs, it is about joy!

• corset
dang, valt me nu echt op hoe overpriced die meuk is zeg.. >_> zo duur moet het toch allemaal niet zijn :p

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:35
2e hands ZTE Blade kan je makkelijk voor 50 / 60 eurie scoren :).

• corset
ik ga kijken :) bedankt allemaal voor de hulp. Ik blijf het toch achtelijk duur vinden allemaal :(

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

lanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:42:
ik ga kijken :) bedankt allemaal voor de hulp. Ik blijf het toch achtelijk duur vinden allemaal :(
Achterlijk duur? Vind dat wel meevallen eigenlijk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• corset
als je kijkt naar de productie kosten vs de verkoop kosten. Ik denk dat de prijs gewoon zo omhoog is gedreven omdat de consument het er constant bereid is voor te betalen.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
lanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:45:
als je kijkt naar de productie kosten vs de verkoop kosten. Ik denk dat de prijs gewoon zo omhoog is gedreven omdat de consument het er constant bereid is voor te betalen.
Wat wil je nu?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 18:00
Galaxy Y moet je wel voor 60,- nieuw kunnen krijgen daar er zat mensen zijn die em bij de HN actie gratis krijgen maar niet gebruiken. (14 euro pm voor 300minuut/sms en 500mb oid is praktisch gezien een simonly prijs)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
lanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:45:
dat valt allemaal wel mee hoor

• Mektheb
418O2 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:49:
[...]

dat valt allemaal wel mee hoor
Dat ligt ook aan het toestel, als ik een iPhone zie die ze voor 220 euro maken en verkopen voor 599..
Dan zit daar aardig wat tussen.

Maar goed dat is weer een discussie appart.

• corset
inderdaad :) sommige mensen hier (hey warhamstr) willen dit soort discussies blijkbaar niet hier. Ook wel offtopic haha. nogmaals bedankt :)

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 19:32

Rmg

Mektheb schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:51:
[...]

Dat ligt ook aan het toestel, als ik een iPhone zie die ze voor 220 euro maken en verkopen voor 599..
Dan zit daar aardig wat tussen.

Maar goed dat is weer een discussie appart.
Voor 220 euro is de fabriek betaald ja.

• Mektheb
Rmg schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:57:
[...]

Voor 220 euro is de fabriek betaald ja.
Klopt, maar zoals iedereen weet verdient Apple er geen 50euro op.
En veel stations zullen er niet zijn, en ook transport kost nagenoeg niks als je een Container vol heb.
Dus ja erg overdreven gezegt misschien, maar ze verdienen genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 08-06-2012 13:59 ]

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Joh koop er een in China. Kom je best een eindje voor je budget. Alleen even geduld hebben vanwege de levertijd.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Bij kijkshop heb ik een Alcatel OT-918 gezien met Hi Young prepaid voor 69,99.

Verwijderd

2de handse Samsung Galaxy Ace? Zeer fijne telefoon, waarmee je nog van alles mee kan doen. Denk zo'n rond de 70 euro?

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Is een tweedehands iPhone 3GS een optie? Voor €100 heb je een smartphone met de laatste softwareversie, de mogelijkheid voor WhatsApp en een goede internetbrowser.

Verwijderd

ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze een telefoon met prepaid koopt.. haar telefoon is waarschijnlijk met reparatie, dus de sim met abonnement zal ze nog wel in bezit hebben, ze heeft een sim lock vrije budget telefoon nodig om met die sim te kunnen gebruiken..

ik heb hetzelfde gehad, bij ons thuis lag er nog een blackberry curve die ik kon gebruiken voor whatsapp (maar voor de rest echt de meest primitieve smartphone voor iemand die de iPhone gewend is, browsen etc. is echt een drama daarop).. ik moest wel een aparte prepaid kaart gebruiken daarop ivm blackberry bundel, dus verder is het niet aan te raden een blackberry te kopen als vervangingstoestel :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 18:20 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

We zijn dan wel wat coulanter in MAA, maar dit topic getuigt echt van geen enkele inzet. Zoeken in V&A of Marktplaats lijkt mij een eerste vereiste. Als je dan een voorselectie heb gemaakt van een aantal toestellen, zien we je hier graag weer terug. Voor nu gaat dit topic op slot

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.