Ik heb al enige tijd een draadloze koptelefoon, heel handig, door het hele huis muziek luisteren. Nu maak ik nogal vaak gebruik van praten via internet (denk aan msn, buddyphone, netmeeting) nu vroeg ik mij af of ik ook aan een draadloze microfoon kon komen, voor zover ik dit kan vinden zijn dit alleen professionele systemen die erg duur zijn (boven F250,-). Weet iemand hoe ik hier goedkoop aan kan komen, desnoods loop ik met een walkytalky van de intertoys voor F 25,-
Maar er moet ook een andere mogelijkheid zijn, toch?
niemand?
Staat inderdaad erg stom zo'n dure RS85 met dan zo'n microding aangeklipt zodat je toch nog vast zit
Staat inderdaad erg stom zo'n dure RS85 met dan zo'n microding aangeklipt zodat je toch nog vast zit
dat wil ik ook wel weten, zo'n "Nikita" achtig soort microfoontje
lijkt mij best leuk!
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Een semi-prof. draadloze microfoon. Rond de F600,- ik heb inmiddels begrepen dat die zenders zoals die in het theater worden gebruikt ronde de 1000,- liggen, beetje aan de dure kant voor MSN
Wordt het toch de walkytalky 
http://www.soundgear.nl/titel.asp?groep=15&subgroep=4
http://www.soundgear.nl/titel.asp?groep=15&subgroep=4
Verwijderd
Ik weet zo niet wat die Sennheiser evolution set kost om je mic draadloos te krijgen.... lijkt me wel aardig duur 
Maar anders zou je die aan een Berhringer mic van een gulden of 70/80 kunnen hangen komt ook nog wel een aardig geluidje uit...
En helemaal leuk word het met die Britney Spears microfoontjes...
Maar anders zou je die aan een Berhringer mic van een gulden of 70/80 kunnen hangen komt ook nog wel een aardig geluidje uit...
En helemaal leuk word het met die Britney Spears microfoontjes...
Ben nu bezig om een ouwe walkytalky om te bouwen, een draadje naar een mic, verder kastje in een zak. Eruit slopen wat niet nodig is (zoals speaker) en op baseset een lijntje naar linein... klinkt niet geweldig, werkt wel, maar is toch nog zwaar ding... iemand ervaring? wat kun je eraf slopen? btw, is dit erg illegaal?
Lijkt me sterk dat dat illegaal is.
En over de zenders die oa in het theater gebruikt worden (ik heb er vandaag weer veel gezien), die zijn geloof ik wel meerdere duizenden guldens.
En als je een link wilt, heb je de FAQ al geprobeerd?
Jag
En over de zenders die oa in het theater gebruikt worden (ik heb er vandaag weer veel gezien), die zijn geloof ik wel meerdere duizenden guldens.
En als je een link wilt, heb je de FAQ al geprobeerd?
Jag
Dat wordt steeds duurder. Mijn tijdelijke oplossing werkt wel, maar na een klein uur is de battery leeg
Daarnaast zijn die dingen goedgekeurd door Ptt of 't een of ander ministrie, bij het wijzigen van deze apparatuur vervalt dit...
Pagina: 1