Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• YKaliber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 08:28
Beste medetweakers,

Sinds 1 juni maak ik met veel plezier gebruik van de Samsung Galaxy S3. Tot zo ver werkt 't apparaat "naar behoren", maar toch ondervond ik meerdere problemen waarbij ik mij afvraag of meerdere gebruikers dit ook hebben? Weet dat ik al verschillende fora en fauna heb afgestruind alvorens ik deze topic aanmaakte.

Punt 1: Het niet kunnen toevoegen van e-mail accounts in de standaard Mail-app.

Ruim een week had ik het toestel geconfigureerd waarbij er twee e-mailaccounts werden gesyncd in deze app. Out of the blue krijg ik vanochtend ineens de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://i1118.photobucket.com/albums/k611/YKaliber/2012-06-08103742.png

Het verwijderen van de accounts waarna ze opnieuw worden ingesteld bied geen soelaas. Het opnieuw installeren kan niet omdat 't een functie is die vanuit de fabriek erop zit. (Was niet in de Play Store te vinden). Heb de telefoon al een soft reset gegeven (8-10 sec. startknop ingedrukt houden), heb de buffer van de app al gewist. Niks, krijg nog steeds deze melding. Duizend maal op annuleren drukken zorgt er duizend maal voor dat 't weer keihard terug komt.

Punt 2: Het op een willekeurig moment naar voren komen van aangemaakt mappen

Krijg op willekeurige momenten na de un-lock een map te zien die ik op de 1e Homescreen heb aangemaakt terwijl ik me toch echt op de 3e bevind (ik heb 5 homescreens, andere 2 gewist). Hier kan ik geen touw aan vastknopen. :S

Punt 3: Vastlopen in Draw Something.

Nu weet ik dat 't een nieuwe telefoon is enzo, waarbij de maker van de app wellicht een update hiervoor uit zal brengen. Maar ik vraag het mij toch af of er meer mensen zijn waarbij Draw Something net zo snel werkt als stroop door een rietje?

Afijn, met de laatste twee problemen kan ik nog wel leven, echter dat de standaard mailapplicatie het niet doet... jah, jammer. Heb je ook zo een probleem? Deel je ervaring/oplossing!

Alvast bedankt voor 't lezen/reageren.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:10
. Het opnieuw installeren kan niet omdat 't een functie is die vanuit de fabriek erop zit. (Was niet in de Play Store te vinden). Heb de telefoon al een soft reset gegeven (8-10 sec. startknop ingedrukt houden), heb de buffer van de app al gewist.
heb je ook geprobeerd de data te wissen van de app? ik lees hier reset en buffer, maar indien het verwijderen en opnieuw installeren niet mogelijk, gaat het volgens mij om "gegevens wissen"
bij stock android ziet dat er zo uit, bij de sgs3 zal dat niet veel anders zijn vermoed ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.nvalphen.nl/files/got/gegevenswissen.png

wat betreft je 2e probleem, weet je zeker dat je toestel niet unlocked is geweest in je zak, en dat er dus dubieuze zaken spontaan in je broek zijn gebeurd ;)

draw something is op ICS behoorlijk traag en gaar, ook op mijn galaxy nexus, wat een referentie voor developers zou moeten zijn...

Strava

• YKaliber
Prulleman schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:17:
[...]

heb je ook geprobeerd de data te wissen van de app? ik lees hier reset en buffer, maar indien het verwijderen en opnieuw installeren niet mogelijk, gaat het volgens mij om "gegevens wissen"
bij stock android ziet dat er zo uit, bij de sgs3 zal dat niet veel anders zijn vermoed ik:
[afbeelding]
Bedankt! Het probleem is helemaal verholpen :D Vind het wel apart dat 't van de ene op het andere moment zo een melding heeft gegeven, maar goed. Hij doet t weer.
wat betreft je 2e probleem, weet je zeker dat je toestel niet unlocked is geweest in je zak, en dat er dus dubieuze zaken spontaan in je broek zijn gebeurd ;)
Ik hou het de laatste tijd ook goed in de gaten, zal wel aan mij liggen, maar het is al ruim vijf keer voorgekomen. Vroeg 't me alleen af of meer mensen dit "probleem" hadden
draw something is op ICS behoorlijk traag en gaar, ook op mijn galaxy nexus, wat een referentie voor developers zou moeten zijn...
Ok, weet ik dat het tenminste niet aan de telefoon ligt :P
Bedankt voor je reactie ;)

• YKaliber
Heb 't 2e probleem goed in de gaten gehouden en nee, het is niet door eigen toedoen. Heb het in de laatste twee dagen alweer een stuk of 4x meegemaakt. Bij het unlocken komt er vanuit het niets een map naar voren die op een geheel andere pagina staat.

Heb de mappen verwijderd, opnieuw aangemaakt en nee, het keert sporadisch terug :S Niet een desastreus probleem, maar alsnog, noem 't maar een first world problem :P