Toon posts:

App gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C7Diemaco
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2021

C7Diemaco

Je naait het steeds of America

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een app maar weet niet goed op welke steekwoorden te zoeken. Misschien weet iemand hier een app of kan iemand mij helpen richting te geven aan mijn zoektocht.

Wat ik zoek is een app waarmee een groep mensen, op basis van een gedeeld adressenbestand, kan registeren wanneer, waar en bovenal waarover ze contact met de persoon hebben gehad. Het mag uiteraard ook een webdienst zijn die een app ter ondersteuning heeft.

Iemand die terug komt van een afspraak registreert dan na die afspraak dat hij/zij met hem/haar heeft gesproken op dag x over onderwerp y met uitkomst z.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Gr,

Erwin

There is no knowlegde that is not power

Acties:
  • 0Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Bedoel je misschien Customer Relationship Management (CRM)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En daar zijn dan wel weer duizenden van verkrijgbaar (van open-source, via gratis, tot betaald on-premise of in de cloud) :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:56

DeTeraarist

#Boots2Asses

Een gezamelijke google calendar of een ander calendar iets? Wat je beschrijft lijkt verdacht veel op een agenda ;)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
Jah daar komt het wel op neer, maar is er zoiets in app vorm?

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:41:
En daar zijn dan wel weer duizenden van verkrijgbaar (van open-source, via gratis, tot betaald on-premise of in de cloud) :)
Kun je mij eens op weg helpen? Liefst in een app vorm of website die een app ter ondersteuning heeft. Een stuk software op een eigen applicatieserver waaraan je een eigen app kunt verbinden zou ook niet misstaan

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
DeTeraarist schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:06:
Een gezamelijke google calendar of een ander calendar iets? Wat je beschrijft lijkt verdacht veel op een agenda ;)
Agenda is het niet. Uiteraard datum en misschien tijd, maar de essentie is dat het werkt vanuit een persoon, je gespreksverslagen/documenten kunt koppelen en verbindingen met andere contactpersonen/collega's inzichtelijk kunt maken.

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
Iemand?

Anoniem: 93322

Wat dacht je van zelf eens wat research te plegen.
SAP CRM :>

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

C7Diemaco schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:50:
[...]

Kun je mij eens op weg helpen? Liefst in een app vorm of website die een app ter ondersteuning heeft. Een stuk software op een eigen applicatieserver waaraan je een eigen app kunt verbinden zou ook niet misstaan
Zoals eerder gezegd; hier zijn duizenden vormen/merken/smaken in... Maar aangezien je blijkbaar al 2 maanden geen eigen inzet/research hebt gedaan, komen we zo weinig verder.

"een app"... Moet dat ook nog eens cross-platform zijn? Moet het mobiel zijn?

Verder zie/lees ik weinig over frequentie van updates, geschatte/mogelijke datagroei, eventuele eisen/wensen aan permissies op bepaalde zaken en in hoeverre & wie eigenaar/auteur van afspraken is.

Oftewel; ga het weekend eens goed verdiepen in open-source CRM en hopelijk kan je ons dan beter voorlichten wat je wil.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• zovty
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Salesforce.com :-(.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee