Ik heb de vraag al eens gesteld in een ander, technischer deel van GoT, maar ik had graag jullie input eens gehad om een uitgebreidere storage-test te doen van een setup...
Ik vroeg me af hoe jullie bv de resultaten via IOmeter zo netjes in serie kunnen plotten zoals hier reviews: Kingston Hyper X 3K: sla je slijtageslag? Hoe krijgen jullie al die data zo netjes in serie? Ik heb al enkele keren single workers met een "load" er aan gestart, en dan de resultaten screenshotten, maar ik ben er nog niet uit hoe jullie het zo netjes in CSV met alle verschillende loads doen...
Graag jullie hulp
. Er zijn wat mensen die nieuwsgierig zijn naar "huis-tuin-keuken" ZFS opstellingen, bij voorkeur zo flexibel als mijn besproken setup(s) in The Hyperactive Blog: An all in one ESXi-NAS-SAN build
Ik vroeg me af hoe jullie bv de resultaten via IOmeter zo netjes in serie kunnen plotten zoals hier reviews: Kingston Hyper X 3K: sla je slijtageslag? Hoe krijgen jullie al die data zo netjes in serie? Ik heb al enkele keren single workers met een "load" er aan gestart, en dan de resultaten screenshotten, maar ik ben er nog niet uit hoe jullie het zo netjes in CSV met alle verschillende loads doen...
Graag jullie hulp