Hey,
Ik heb recent mijn systeempje geupgrade met een moederbord en een mooie q6600.
nu ziet mijn systeem er zo uit:
Voeding: Corsair 550 watt
Moederbord : Gigabyte GA-73PVM-S2H
Chipset : nVidia GeForce 7100
Processor : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2400MHz
Fysiek Geheugen : 2048MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 9600 GSO
Allemaal in een Coolermaster elite 331.
Ik weet dat het niet het nieuwste systeem is, maar ik zou wel graag een betere videokaart kopen.
Wat ik vooral doe met mijn pc: Programeren ( ook 3d) . games zoals: fallout 3, minecraft, Skyrim, Oblivion, Diablo 3, just cause 2.
nu weet ik dat een q6600 best wat aankan. maar ik vrees dat mijn 9600gso binnenkort echt te oud word.
Ik zou graag willen overstappen naar een gtx xxx of een gelijkwaardige ati kaart.
PS: mijn voeding heeft alleen 2 6pins, geen 8 pin die in de nieuwere grafische kaarten moeten.
Graag een reactie en alvast bedankt!
Ynze.
Ik heb recent mijn systeempje geupgrade met een moederbord en een mooie q6600.
nu ziet mijn systeem er zo uit:
Voeding: Corsair 550 watt
Moederbord : Gigabyte GA-73PVM-S2H
Chipset : nVidia GeForce 7100
Processor : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2400MHz
Fysiek Geheugen : 2048MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 9600 GSO
Allemaal in een Coolermaster elite 331.
Ik weet dat het niet het nieuwste systeem is, maar ik zou wel graag een betere videokaart kopen.
Wat ik vooral doe met mijn pc: Programeren ( ook 3d) . games zoals: fallout 3, minecraft, Skyrim, Oblivion, Diablo 3, just cause 2.
nu weet ik dat een q6600 best wat aankan. maar ik vrees dat mijn 9600gso binnenkort echt te oud word.
Ik zou graag willen overstappen naar een gtx xxx of een gelijkwaardige ati kaart.
PS: mijn voeding heeft alleen 2 6pins, geen 8 pin die in de nieuwere grafische kaarten moeten.
Graag een reactie en alvast bedankt!
Ynze.