Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:30

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Om te beginnen wil ik zeggen dat ik de afgelopen jaren naar tevredenheid heb gebeld en kunnen bellen met Hi. Overal goed bereik ook thuis en zelfs binnen was het perfect. Weinig tot niets over te klagen.

Ik woon hier nu 3 jaar en eigenlijk zelfs voor een nieuwbouwwijk aan de rand van de stad heb ik prima bereik.

Alleen zijn er nu sinds enkele maanden problemen. Ze worden steeds erger ook :X Het is namelijk zo dat de volledige verbinding om de enkele minuten eruit klapt. Je ziet dan ook je verbinding naar bijna 0 gaan en vervolgens krijg je daarna weer gewoon een goede verbinding. Maakt niet uit welke simkaart en welke telefoon (5 geprobeerd en simkaarten 3, meer is er niet in huis :+ ) Ook tijdens gebruik dus!

Nou voor 3G vond ik het nooit zo vervelend want ik zit toch op wifi. Alleen sinds enkele weken valt ook het GSM-verkeer uit.... Oftewel midden in gesprekken poef en je verbinding is verbroken. Daarna kun je weer bellen en is er niets aan de hand.

Nou heb ik dit al enkele keren gemeld en elke keer word er weer wat anders gezegd maar het lost zich absoluut niet op. Ik bel tegenwoordig weer met de thuistelefoon naar anderen omdat hij gewoon wegvalt. Als iemand mij belt bel ik ook weer terug met de thuistelefoon :X

Alleen Hi blijft beweren dat het hier gaat om een slechte plek met slechte verbinding en dat het niet snel is. Dat maakt mij ook niet uit ik wil alleen geen wegvallende verbindingen... Dat is namelijk niet acceptabel. Het is tenslotte de afgelopen 3 jaar prima geweest

Op andere plekken is het prima en kan ik ook gewoon normaal bellen. Probleem zit hem dus echt in de bereikbaarheid rond huis.

Nou kunnen ze wel mijn contract ontbinden maar de alternatieven zijn nog duurder. Aangezien het ook bijna 3 jaar prima heeft gewerkt lijkt mij dat er iets anders is? Vooral omdat de verbinding gewoon er volledig uitklapt maar Hi claimt dat de storing is opgelost....

Zijn er überhaupt oplossingen voor of is het meer gewoon accepteer dat het kut is en geniet er maar van op andere plekken...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Misschien helpt het als je op het Hi forum ook klaagt? Misschien hebben meer mensen dit probleem.

Anders een andere provider kiezen die iets minder koppig is ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MensionXL op 08-06-2012 13:11 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
MensionXL schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:11:
Misschien helpt het als je op het Hi forum ook klaagt? Misschien hebben meer mensen dit probleem.

Anders een andere provider kiezen die iets minder koppig is ;)
Andere provider is een laatste optie. T-Mobile is hier echt slecht qua verbinding. Vodafone is 2x zo duur per maand voor mij. Niet echt een reële optie...

Ik wil alleen maar GSM dekking hebben thuis en meer niet. Volgens alle bereikcheckers zou ik er op zijn minst een GSM verbinding moeten krijgen maar dat is net zo stabiel als een 3 jarige op crack.

Ik zal inderdaad ook nog op het Hi forum zelf klagen hierover.

[ Voor 23% gewijzigd door Touchdomex op 08-06-2012 13:15 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Zo ook daar maar een topic gemaakt. Verhaal iets duidelijker gemaakt ook en vooral ook duidelijk gemaakt dat het echt alleen om GSM verkeer gaat. 3G/H maakt mij niet uit. Als ik maar bereikbaar ben...

https://forum.www.hi.nl/n...rkproblemen-9766-a-10599/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:49

Sorcerer8472

Mens sana?

Heb je je telefoon al eens op 2G-only geforceerd? Want als je belt en je telefoon zit op 3G dan bel je dus ook via 3G (met hoger risico op wegvallen, inherent aan de gebruikte techniek).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Sorcerer8472 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:00:
Heb je je telefoon al eens op 2G-only geforceerd? Want als je belt en je telefoon zit op 3G dan bel je dus ook via 3G (met hoger risico op wegvallen, inherent aan de gebruikte techniek).
Ja werkt wel maar er zitten nog steeds gewoon dips in. Je ziet ook dan het wegvallen. Ik heb gebeld en er is mij verteld word aan gewerkt en jammer tot die tijd kan het niet beter dan dit. Ook al is het 2 jaar prima geweest.

Pagina: 1