Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videolinks E3 niet correct.

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:45
Op de E3 pagina staan linksboven twee kopjes met video's:
Video's @ E3 en Andere video's
Bij de eerste vind je de video previews van de redactie ter plaatse en de tweede zijn vooral trailers. Dit wordt ondersteund door de link Video's van de redactie

Alleen linken alle kopjes naar http://tweakers.net/video/tag/e3+2012

Hierdoor krijg je via de link Video's van de redactie dus niet de eerdere (oudere) videopreviews te zien maar gewoon de grote vergaarbak.
Zelf ben ik zeer geïnteresseerd in juist de toevoeging van de redacteurs bij een trailer of preview, maar deze moet ik nu gaan zoeken tussen de andere trailers.

Kunnen de video's van de T.net redactie niet een extra tag krijgen waardoor ze makkelijker te vinden zijn?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:32
Een échte videoportal waar dit soort 'problemen' in één klap worden weggenomen zit in de pijplijn. Het kan helaas nog wel even duren voordat deze gerealiseerd wordt.

• MuddyMagical
Yep. Is het misschien een idee om dat linkje op de E3 pagina dan even aan te passen?
JeffreyvMaurik schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:43:
Een échte videoportal waar dit soort 'problemen' in één klap worden weggenomen zit in de pijplijn. Het kan helaas nog wel even duren voordat deze gerealiseerd wordt.
Dit lijkt me meer een klein foutje bij het maken van een hyperlink. Hoef je niet gelijk een nieuw videoportal voor te bouwen hoor. :>

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
MuddyMagical schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Yep. Is het misschien een idee om dat linkje op de E3 pagina dan even aan te passen?

[...]

Dit lijkt me meer een klein foutje bij het maken van een hyperlink. Hoef je niet gelijk een nieuw videoportal voor te bouwen hoor. :>
Nope, dit gaat iets verder. De link maken we namelijk niet zelf, maar is gekoppeld aan de tag. Omslachtig, ja nu wel. Toen we het ooit bedachten loste het een issue eenvoudig op. Even geduld dus tot de nieuwe site :)

• MuddyMagical
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Nope, dit gaat iets verder. De link maken we namelijk niet zelf, maar is gekoppeld aan de tag. Omslachtig, ja nu wel. Toen we het ooit bedachten loste het een issue eenvoudig op. Even geduld dus tot de nieuwe site :)
Cool.
* MuddyMagical popelt verder... oOo
Pagina: 1